Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [002]

Data: 2011-03-02 20:00:20
Autor: abc
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [002]
Boże w Trójcy Świętej Jedyny, który Słudze Twemu Piusowi XII przez
następstwo św. Piotra powierzyłeś klucze swego Królestwa, spraw, pokornie
Cię prosimy, aby ten żarliwy obrońca wolności Twojego Kościoła i apostoł
pokoju został wyniesiony do chwały ołtarzy i był naszym orędownikiem przed
Twoim Tronem.

Wniebowzięta Królowo Niebios i Ziemi, Najświętsza Panno Maryjo, spójrz
łaskawie na wiarę Ojca Św. Piusa XII, na którego włożyłaś koronę duchowego
męczeństwa, a który całkowicie powierzył się Twemu Niepokalanemu Sercu, i
spraw, aby za jego wstawiennictwem Wszechmogący Bóg przyjął moje osobiste
prośby.

Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

Data: 2011-03-02 13:14:39
Autor: J-23
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [002]
On 2 Mar, 20:00, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Bo e w Tr jcy wi tej Jedyny, kt ry S udze Twemu Piusowi XII przez
nast pstwo w. Piotra powierzy e klucze swego Kr lestwa, spraw, pokornie
Ci prosimy, aby ten arliwy obro ca wolno ci Twojego Ko cio a i aposto
pokoju zosta wyniesiony do chwa y o tarzy i by naszym or downikiem przed
Twoim Tronem.

Wniebowzi ta Kr lowo Niebios i Ziemi, Naj wi tsza Panno Maryjo, sp jrz
askawie na wiar Ojca w. Piusa XII, na kt rego w o y a koron duchowego
m cze stwa, a kt ry ca kowicie powierzy si Twemu Niepokalanemu Sercu, i
spraw, aby za jego wstawiennictwem Wszechmog cy B g przyj moje osobiste
pro by.

Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

spierrrr..d..aaaa.....laj!

Data: 2011-03-03 09:28:22
Autor: abc
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [002]
spierrrr..d..aaaa.....laj!

Ooo!  Jestes artysta?

--
Nie da sie oddzielic polityki od religii. Nie da sie w czlowieku oddzielic
katolika od obywatela. Rozdzial panstwa od Kosciola jest sztuczny.

Data: 2011-03-02 20:27:25
Autor: Janek Wlodak
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [002]
Nawet jak na twój zagówniony móżdżek, to już lekko przeginasz. Chyba jednak trzeba będzie ci mordę obić...

Data: 2011-03-02 20:38:08
Autor: abc
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [002]
Nawet jak na twój zagówniony móżdżek, to już lekko przeginasz. Chyba
jednak trzeba będzie ci mordę obić...

Powszechna i z natury rzeczy powierzchowna likwidacja analfabetyzmu to był
jednak poważny błąd.

Data: 2011-03-03 01:09:33
Autor: Antenka
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [002]
On 2 Mar, 20:38, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

Powszechna i z natury rzeczy powierzchowna likwidacja analfabetyzmu to by jednak powa ny b d.  zny."

Całkowita zgoda. Mają narzędzia, z których nie potrafią korzystać,
oczywiście ci "nawróceni" analfabeci, wtórni analfabeci. Oni potrafią
co najwyżej rozróżniać poszczególne litery alfabetu. :D

Antenka

Data: 2011-03-03 15:29:31
Autor: jadrys
MĂłdlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [ 002]
W dniu 2011-03-03 10:09, Antenka pisze:
On 2 Mar, 20:38, "abc"<a...@wp.pl>  wrote:

[...]

Najlepiej im idzie wklejanie cudzych tekstów i krytyka adwersarza za jakiś nawet niewielki błąd. :-(

Data: 2011-03-05 15:03:42
Autor: złodziej podatków
> [...]

> jednak trzeba będzie ci mordę obić...

Powszechna i z natury rzeczy powierzchowna likwidacja analfabetyzmu to był

Właśnie sam to udowodniłeś.

A rozdział państwa od kościoła powinien być definitywny.

Data: 2011-03-03 01:10:44
Autor: Antenka
On 2 Mar, 20:00, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

 Niech będzie błogosławionym! Amen.

Antenka

Data: 2011-03-03 11:40:01
Autor: Janek Wlodak
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [002]
Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

 Niech będzie błogosławionym! Amen.

Antenka

Te, druciara - znowu ci się baterie wyczerpały?

Data: 2011-03-03 07:59:19
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d6e93c5$0$2495$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Przeginasz ABC, codziennie pisząc te same bzdury.
Jesli nie chcesz, aby cie mieli za głupiego chuja i ci ubliżali, to daj sobie spokó z tymi prowokacjami.

sofu

Data: 2011-03-03 09:29:52
Autor: abc
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [002]
Przeginasz ABC, codziennie pisząc te same bzdury.

To nie są bzdury tylko modlitwa. A modlić trzeba się codziennie.

Data: 2011-03-03 11:42:17
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d6f5183$0$2498$65785112news.neostrada.pl...
Przeginasz ABC, codziennie pisząc te same bzdury.

To nie są bzdury tylko modlitwa. A modlić trzeba się codziennie.

--

Zważ tylko, że domagasz się beatyfikacji sługi Belzebuba.
Twojemu Bogowi może się to nie podobać.....

sofu

 --
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony!

Data: 2011-03-03 11:45:48
Autor: Antykler
W dniu 2011-03-03 09:29, abc pisze:
Przeginasz ABC, codziennie pisząc te same bzdury.

To nie są bzdury tylko modlitwa. A modlić trzeba się codziennie.

A jak sie nie bede modlil to co ogon mi wyrosnie ?

Data: 2011-03-05 15:07:47
Autor: złodziej podatków
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [002]
> Przeginasz ABC, codziennie pisząc te same bzdury.

To nie są bzdury tylko modlitwa. A modlić trzeba się codziennie.

A musisz to robić publicznie ? A może ty się modlisz na pokaz jak dewotki.

Data: 2011-03-03 10:21:06
Autor: WW
M�dlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [002]
W dniu 2011-03-02 20:00, abc pisze:
BoÂże w TrĂłjcy ÂŚwiĂŞtej Jedyny, ktĂłry SÂłudze Twemu Piusowi XII przez
nastĂŞpstwo Âśw. Piotra powierzyÂłeÂś klucze swego KrĂłlestwa, spraw, pokornie
CiĂŞ prosimy, aby ten Âżarliwy obroĂąca wolnoÂści Twojego KoÂścioÂła i apostoÂł
pokoju zostaÂł wyniesiony do chwaÂły oÂłtarzy i byÂł naszym orĂŞdownikiem przed
Twoim Tronem.

WniebowziĂŞta KrĂłlowo Niebios i Ziemi, NajÂświĂŞtsza Panno Maryjo, spĂłjrz
Âłaskawie na wiarĂŞ Ojca ÂŚw. Piusa XII, na ktĂłrego wÂłoÂżyÂłaÂś koronĂŞ duchowego
mĂŞczeĂąstwa, a ktĂłry caÂłkowicie powierzyÂł siĂŞ Twemu Niepokalanemu Sercu, i
spraw, aby za jego wstawiennictwem Wszechmog¹cy Bóg przyj¹³ moje osobiste
proÂśby.

Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

"Waszych świat nienawidzi moja dusza, stały mi się ciężarem, zmęczyłem się znosząc je (Iz 1.14). Usuńcie ode mnie wrzask waszych pieśni (Am 5.23).
Gdy się modlicie nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w domach modlitwy i miejscach publicznych wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać.
Wierzcie mi, mowie prawdę: otrzymali już swoją nagrodę. Ty gdy chcesz się modlić, wejdź do twojego pokoju, zamknij się i módl się do Twojego Ojca Niebieskiego (Mt 6. 5-6)".

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyĹźem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wiochą a Polak burakiem.

Data: 2011-03-03 14:17:12
Autor: Krzysztof
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [002]
Ciekawy artykuł:

http://nortus.pinger.pl/m/1654518

K.

Data: 2011-03-03 14:20:44
Autor: Glonojad

Użytkownik "Krzysztof" <osiemk_usun@wp.pl> napisał w wiadomości news:iko4cl$ro7$1inews.gazeta.pl...
Ciekawy artykuł:

http://nortus.pinger.pl/m/1654518

K.

To przeczytaj.

GK

Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [002]