Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [014]

Data: 2011-03-14 20:01:54
Autor: abc
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [014]
Boże w Trójcy Świętej Jedyny, który Słudze Twemu Piusowi XII przez
następstwo św. Piotra powierzyłeś klucze swego Królestwa, spraw, pokornie
Cię prosimy, aby ten żarliwy obrońca wolności Twojego Kościoła i apostoł
pokoju został wyniesiony do chwały ołtarzy i był naszym orędownikiem przed
Twoim Tronem.

Wniebowzięta Królowo Niebios i Ziemi, Najświętsza Panno Maryjo, spójrz
łaskawie na wiarę Ojca Św. Piusa XII, na którego włożyłaś koronę duchowego
męczeństwa, a który całkowicie powierzył się Twemu Niepokalanemu Sercu, i
spraw, aby za jego wstawiennictwem Wszechmogący Bóg przyjął moje osobiste
prośby.

Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

Data: 2011-03-14 14:00:53
Autor: J-23
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [014]
On 14 Mar, 20:01, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Bo e w Tr jcy wi tej Jedyny, kt ry S udze Twemu Piusowi XII przez
nast pstwo w. Piotra powierzy e klucze swego Kr lestwa, spraw, pokornie
Ci prosimy, aby ten arliwy obro ca wolno ci Twojego Ko cio a i aposto
pokoju zosta wyniesiony do chwa y o tarzy i by naszym or downikiem przed
Twoim Tronem.

Wniebowzi ta Kr lowo Niebios i Ziemi, Naj wi tsza Panno Maryjo, sp jrz
askawie na wiar Ojca w. Piusa XII, na kt rego w o y a koron duchowego
m cze stwa, a kt ry ca kowicie powierzy si Twemu Niepokalanemu Sercu, i
spraw, aby za jego wstawiennictwem Wszechmog cy B g przyj moje osobiste
pro by.

Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

a ch*j z nim

Data: 2011-03-15 06:48:03
Autor: sofu
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [014]

Uzytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisal w wiadomosci news:d5b3da0f-560c-4cc1-9774-9d74f9e803d4y14g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- --

Fajne jest to modlenie do "niepokalanego serca".
Jestem ciekawy jak wyglada pokalnae serce?
O ile wiem to serce nie jest narzadem kopulacyjnym.
Nie uzywa sie go tez jako bidetu, sedesu, pisuaru czy spluwaczki.
Rozumiem, ze kobieta moze miec nieskalany przez nikogo kiep czy obyt, ale serce?
W przypadku Miriam raczej nie mozna mówic o niepokalaniu. Miala wszak nieslubnego syna
i pewnie slubne dzieci z Józefem. Nowy testament wspomina, ze Jezus mial braci.
Co wiecej nie cenil on zbytnio swojej matki co tez mozna tam znalezc jak sie dobrze poszuka.
Skad wiec sie wzial ten nieomal boski kult Miriam?

sofu

Data: 2011-03-15 02:47:21
Autor: zbig
On 15 Mar, 06:48, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
Uzytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisal w wiadomoscinews:d5b3da0f-560c-4cc1-9774-9d74f9e803d4y14g2000vbb.googlegroups.com...

> a ch*j z nim

-- -- -- --

[...]
W przypadku Miriam raczej nie mozna m wic o niepokalaniu. Miala wszak
nieslubnego syna
i pewnie slubne dzieci z J zefem. Nowy testament wspomina, ze Jezus mial
[...]

Szczerze mówiąc lubię sobie poczytać jak abecak wstawia bezmyślnie
tutaj te swoje wyprane z jakiegokolwiek sensu pseudokatolickie
komunały typu - "Kościół to mistyczne ciało Chrystusa" albo modli się
do Maryi aby wstawiła się u Pana Boga za beatyfikacją Jana Pawła II..
Czyżby istniało jakieś zagrożenie, że BXVI się odwidzi? Te twoje
modlitwy to strata czasu. Zajmij się czyms pożytecznym.
Powiedzmy sobie jasno , nie ma się o co modlić. To pomysł i decyzja
Watykanu , żeby z JPII zrobić błogosławionego. BXVI, kolego abc, juz
dawno postanowił , że JPII błogoslawionym będzie i efekt twoich modłów
będzie żaden. Jakbyś nawet się modlił,zeby do beatyfikacji nie doszło
to i tak ona będzie. Może się założymy?

Data: 2011-03-15 11:00:21
Autor: abc
[...]

Przecież to ty bezmyślnie wstawiasz Jana Pawła II do wątku dotyczącego
beatyfikacji Piusa XII.

Data: 2011-03-15 11:15:39
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d7f38bc$0$2461$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Albo dla zbiga to jeden ch..j kogo tam zrobią świetym,  albo z tym deklarowanym czytaniem ciebie przez zbiga, to chyba jednak była  "lekka" przesada?

sofu

--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony!

Data: 2011-03-15 11:25:09
Autor: abc
[...]

Nie.  Po prostu nie zuważył, że chodzi o Piusa XII, a nie o Jana Pawła II.

Data: 2011-03-15 04:39:32
Autor: zbig
On 15 Mar, 11:25, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> Albo dla zbiga to jeden ch..j kogo tam zrobi wietym,  albo z tym
> deklarowanym czytaniem ciebie przez zbiga, to chyba jednak by a  "lekka"
> przesada?

Nie.  Po prostu nie zuwa y , e chodzi o Piusa XII, a nie o Jana Paw a II.

--
Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Rzeczywiście pomyliły mi się wątki. A z Piusem XII jest jakoś nie
halo? Nie chca go w Watykanie? Bo jak chcą , to tez modły sa
niepotrzebne. Ale jakiś czas temu proces wstrzymano. Czyzby ktos to
wymodlił?
Jak dla mnie byłąby to niezła kompromitacja gdyby wyniesiono na
ołtarze postać co najmniej kontrowersyjną a co dopiero mówić w jego
przypadku o świętości

Data: 2011-03-15 14:25:44
Autor: abc
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [014]
Ale jakiś czas temu proces wstrzymano.

Owszem, w roku 2007. Benedykt XVI postanowił dać ogłupionym przez
komunistyczną propagandę Żydom czas na zapoznanie się z faktami
historycznymi. Po dwóch latach, w roku 2009, Benedykt XVI uznał heroiczność
cnót Piusa XII i czekamy na ogłoszenie daty jego beatyfikacji.

Data: 2011-03-15 06:32:38
Autor: zbig
On 15 Mar, 14:25, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
> [...]

historycznymi. Po dwóch latach, w roku 2009, Benedykt XVI uznał heroiczność
cnót Piusa XII i czekamy na ogłoszenie daty jego beatyfikacji.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

A cuda czynił?

Data: 2011-03-15 14:39:35
Autor: abc

http://www.rp.pl/artykul/422180.html

Data: 2011-03-15 06:45:48
Autor: zbig
On 15 Mar, 14:39, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]

Nie da si oddzieli polityki od religii. Nie da si w cz owieku oddzieli
katolika od obywatela. Rozdzia pa stwa od Ko cio a jest sztuczny.

Dość to mocno naciągane. A nie odnotowano jakiejś zamiany wody w wino,
czy wskrzeszenia? Byłoby dużo prościej.

Data: 2011-03-15 14:54:14
Autor: abc
[...]

Na razie powtórna analiza biopsji potwierdziła pierwotną diagnozę chłoniaka
Burkitta. Jeśli trybunał uzna, że chodzi o uzdrowienie niewytłumaczalne z
naukowego punktu widzenia, sprawą zajmie się Kongregacja ds.
Kanonizacyjnych.

Data: 2011-03-15 07:00:27
Autor: zbig
On 15 Mar, 14:54, "abc" <a...@wp.pl> wrote:

> [...]

Kanonizacyjnych.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

Jestem w stanie uwierzyć, ze choroba sie cofnęła. Medycyna odnotowuje
takie przypadki. Ale w ukazującego sie we śnie Jan Pawła, który mówi
ja nic nie mogę zrobić ale ten facet to i owszem to mam nadzieję , że
odpowiednie władze watykańskie nie uwierzą. Dlaczego to JPII nic nie
mógł załatwić tylko PXII. Jak to wytłumaczyć? PXII ma większe chody?

Data: 2011-03-16 00:28:58
Autor: sofu

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:bf006112-e1d7-4456-b8fe-ec8ac05d45e7y14g2000vbb.googlegroups.com...

> [...]

odpowiednie władze watykańskie nie uwierzą. Dlaczego to JPII nic nie
mógł załatwić tylko PXII. Jak to wytłumaczyć? PXII ma większe chody?

To to pryszcz!
Ilu SS-manów cudownie ocalił, to tylko sam Belzebub tylko wie.....

sofu

Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [014]