Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [020]

Data: 2011-03-22 07:16:24
Autor: sofu
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [020]

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d87a08c$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
Boże w Trójcy Świętej Jedyny, który Słudze Twemu Piusowi XII przez
następstwo św. Piotra powierzyłeś klucze swego Królestwa, spraw, pokornie
Cię prosimy, aby ten żarliwy obrońca wolności Twojego Kościoła i apostoł
pokoju został wyniesiony do chwały ołtarzy i był naszym orędownikiem przed
Twoim Tronem.

Wniebowzięta Królowo Niebios i Ziemi, Najświętsza Panno Maryjo, spójrz
łaskawie na wiarę Ojca Św. Piusa XII, na którego włożyłaś koronę duchowego
męczeństwa, a który całkowicie powierzył się Twemu Niepokalanemu Sercu, i
spraw, aby za jego wstawiennictwem Wszechmogący Bóg przyjął moje osobiste
prośby.

Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

--

To mi wygląda na modlitwę nazistowskich zbrodniarzy wdzięcznych za ocalenie po wojnie.
Czyżby twoja rodzina ABC miała mu coś do zawdzięczenia?

sofu

--

Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [020]