Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [028]

Data: 2011-04-02 12:58:45
Autor: robertbig
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [028]
On 2 Kwi, 21:47, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Boże w Trójcy Świętej Jedyny, który Słudze Twemu Piusowi XII przez
następstwo św. Piotra powierzyłeś klucze swego Królestwa, spraw, pokornie
Cię prosimy, aby ten żarliwy obrońca wolności Twojego Kościoła i apostoł
pokoju został wyniesiony do chwały ołtarzy i był naszym orędownikiem przed
Twoim Tronem.

Wniebowzięta Królowo Niebios i Ziemi, Najświętsza Panno Maryjo, spójrz
łaskawie na wiarę Ojca Św. Piusa XII, na którego włożyłaś koronę duchowego
męczeństwa, a który całkowicie powierzył się Twemu Niepokalanemu Sercu, i
spraw, aby za jego wstawiennictwem Wszechmogący Bóg przyjął moje osobiste
prośby.

Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Dla mnie to nawet ty abc mozesz zostac świetym. Tyle warte to wasze
szambo i wasi swieci
:)))
róbta co chceta !
ehhh.  co ja gadam. przeciez juz robita co chceta i gdzie chceta

Data: 2011-04-02 22:06:38
Autor: abc
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [028]
Potrzebujemy orędownictwa Piusa XII, bo to ostatni papież, za którego
pontyfikatu wszystko w Kościele pozostawało na właściwym miejscu.
Po śmierci Piusa XII w Kościele zapanowała anarchia.

W dniu 29 czerwca 1972 r., a więc kilka lat po Soborze Watykańskim II,
Paweł VI wygłosił wobec kardynałów, korpusu dyplomatycznego oraz licznie
zgromadzonych wiernych w bazylice św. Piotra - homilię, w której padły
słowa:

"Odnosimy wrażenie, że przez jakąś szczelinę, wdarł się do Kościoła Bożego
swąd szatana."

Data: 2011-04-02 13:24:53
Autor: robertbig
On 2 Kwi, 22:06, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Potrzebujemy orędownictwa

Ty abc . Ja tez sobie popijam własnie winko.
Ale mi moje nie szkodzi. A tobie to twoje szkodzi tak ,ze wypisujesz
to jakiecś fanatyzmy pojebane ?!

Data: 2011-04-02 22:30:43
Autor: Grzegorz Z.
Módlmy sie o beatyfikacje Lolka II [666]
robertbig napisał:

On 2 Kwi, 22:06, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
Potrzebujemy orędownictwa

Ty abc . Ja tez sobie popijam własnie winko.
Ale mi moje nie szkodzi. A tobie to twoje szkodzi tak ,ze wypisujesz
to jakiecś fanatyzmy pojebane ?!

Dobrze jest tak wejść na psp popijając sobie coś. Ja też sobie właśnie coś
popijam i mam niezły polew :)

Data: 2011-04-02 14:06:36
Autor: robertbig
On 2 Kwi, 22:30, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Dobrze jest tak wejść na psp popijając sobie coś. Ja też sobie właśnie coś
popijam i mam niezły polew :)

Pisz ,ze pedzisz własnie bimber i nie ściemniaj.
Mozna by go nazwać z okazji rocznicy   np. Pawełek, albo 6 kremówek ,
albo świeta woda , albo jakos inaczej

Data: 2011-04-03 14:01:25
Autor: Harry z Tybetu

"Grzegorz Z." <jacksparrow@noname.com> wrote in message news:d0oe1cgvle5a.1lyriyapwvsv5.dlg40tude.net...
robertbig napisał:

On 2 Kwi, 22:06, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

Tylko zebys nie pomylil komputera z zelazkiem ciemniaku.

Data: 2011-04-02 22:32:16
Autor: abc
[...]

Fanatyzmy?  A konkretnie, to o co ci chodzi?

Data: 2011-04-03 09:45:19
Autor: sofu

--

Miał racje!
Ale  to jego smród czuć było w najodleglejszych zakątkach Watykanu.

sofu
--
Dom Pana piękny jest, a na odrzwiach jego wyraźnie stoi: psom, kurwom i
księżom katolickim wstęp wzbroniony

Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [028]