Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [080]

Data: 2011-08-12 20:51:43
Autor: abc
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [080]
Boże w Trójcy Świętej Jedyny, który Słudze Twemu Piusowi XII przez
następstwo św. Piotra powierzyłeś klucze swego Królestwa, spraw, pokornie
Cię prosimy, aby ten żarliwy obrońca wolności Twojego Kościoła i apostoł
pokoju został wyniesiony do chwały ołtarzy i był naszym orędownikiem przed
Twoim Tronem.

Wniebowzięta Królowo Niebios i Ziemi, Najświętsza Panno Maryjo, spójrz
łaskawie na wiarę Ojca Św. Piusa XII, na którego włożyłaś koronę duchowego
męczeństwa, a który całkowicie powierzył się Twemu Niepokalanemu Sercu, i
spraw, aby za jego wstawiennictwem Wszechmogący Bóg przyjął moje osobiste
prośby.

Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

Data: 2011-08-12 20:56:48
Autor: u2
W dniu 2011-08-12 20:51, abc pisze:
Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

To ktory departament w SB byl do spraw religii ?

Data: 2011-08-12 22:40:16
Autor: Polok_Prawdziwy
abc wrote:

[...]

CMOKNIJ MNIE WKUTASA...!!!

Data: 2011-08-12 22:44:54
Autor: u2
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [080]
W dniu 2011-08-12 22:40, Polok_Prawdziwy pisze:
CMOKNIJ MNIE WKUTASA...!!!

Na pieszczote to trzeba zasluzyc kozojebco :)

Data: 2011-08-12 22:52:32
Autor: Polok_Prawdziwy
u2 wrote:

W dniu 2011-08-12 22:40, Polok_Prawdziwy pisze:
CMOKNIJ MNIE WKUTASA...!!!

Na pieszczote to trzeba zasluzyc kozojebco :)

To test tak lubis...?

Myżlołem, zeino tociem interesuje, jaciem nakreńciły...

http://www.youtube.com/watch?v=bXPoZJmDOng

Jo tulerancyjny jezem, ale zebytak publicnie....

Data: 2011-08-13 02:24:32
Autor: stevep
Dnia 12-08-2011 o 22:44:54 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-08-12 22:40, Polok_Prawdziwy pisze:
CMOKNIJ MNIE WKUTASA...!!!

Na pieszczote to trzeba zasluzyc kozojebco :)

Spierdalajcie zboki.
--
stevep

Data: 2011-08-13 09:34:50
Autor: .[HeÂŽSk].
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [080]
On Sat, 13 Aug 2011 02:24:32 +0200, stevep <stevep011@tkdami.net>
wrote:

> Na pieszczote to trzeba zasluzyc kozojebco :)

Spierdalajcie zboki.

 zielinski ten tluscioch rozbi sie wulgarny!
 dziadziowi zeby wypadly to mlaska ozorem.

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-08-13 19:58:42
Autor: pluton_
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [080]
a ty czemu sie nie modlisz ?

Nullification

Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [080]