Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [081]

Data: 2011-08-18 20:27:00
Autor: abc
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [081]
Boże w Trójcy Świętej Jedyny, który Słudze Twemu Piusowi XII przez
następstwo św. Piotra powierzyłeś klucze swego Królestwa, spraw, pokornie
Cię prosimy, aby ten żarliwy obrońca wolności Twojego Kościoła i apostoł
pokoju został wyniesiony do chwały ołtarzy i był naszym orędownikiem przed
Twoim Tronem.

Wniebowzięta Królowo Niebios i Ziemi, Najświętsza Panno Maryjo, spójrz
łaskawie na wiarę Ojca Św. Piusa XII, na którego włożyłaś koronę duchowego
męczeństwa, a który całkowicie powierzył się Twemu Niepokalanemu Sercu, i
spraw, aby za jego wstawiennictwem Wszechmogący Bóg przyjął moje osobiste
prośby.

Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

Data: 2011-08-18 13:49:37
Autor: J-23
On 18 Sie, 20:27, "abc" <a...@wp.pl> wrote:
[...]

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny..

w ogole sie nie modle

Data: 2011-08-19 09:16:40
Autor: Zahir

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:5fd65417-0cf5-460a-b0ec-1f34ee079449l2g2000vbn.googlegroups.com...
[...]

To po jaki chuj walisz się w piersi?

Data: 2011-08-19 02:31:37
Autor: tadek niejadek
On 19 Sie, 09:16, "Zahir" <el.za...@benzai.ar> wrote:
Użytkownik "J-23" <khan...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:5fd65417-0cf5-460a-b0ec-1f34ee079449l2g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]

> Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić
> katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

no tak, "wale" w cyce Maryny albo Kasi, albo w inne cyce...

Data: 2011-08-18 21:10:56
Autor: Grzegorz Z.
abc napisał:

Boże w Trójcy Świętej Jedyny,

Wykurwiaj!

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-08-18 21:57:38
Autor: Polok_Prawdziwy
abc wrote:

Boże w Trójcy Świętej Jedyny, który Słudze Twemu Piusowi XII

CMOKNIJ MNIE WHUJA...!!!

Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [081]