Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [205]

Data: 2012-02-24 22:52:44
Autor: abc
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [205]
Boże w Trójcy Świętej Jedyny, który Słudze Twemu Piusowi XII przez
następstwo św. Piotra powierzyłeś klucze swego Królestwa, spraw, pokornie
Cię prosimy, aby ten żarliwy obrońca wolności Twojego Kościoła i apostoł
pokoju został wyniesiony do chwały ołtarzy i był naszym orędownikiem przed
Twoim Tronem.

Wniebowzięta Królowo Niebios i Ziemi, Najświętsza Panno Maryjo, spójrz
łaskawie na wiarę Ojca Św. Piusa XII, na którego włożyłaś koronę duchowego
męczeństwa, a który całkowicie powierzył się Twemu Niepokalanemu Sercu, i
spraw, aby za jego wstawiennictwem Wszechmogący Bóg przyjął moje osobiste
prośby.

Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2012-02-25 15:29:43
Autor: pluton
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [205]
katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

4 ksieza pojechali na tirowki. Podjechali i pytaja o ceny.
A tirowka mowi: z przodu 100, z tylu 200.

A ci co siedzieli na tylnych siedzeniach sie oburzyli: dlaczego
my mamy placic wiecej ?

Nullification

Data: 2012-02-25 14:44:04
Autor:
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [205]
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a): (...)

a ty trupek juz  tak z rana upity jak swinia?

Data: 2012-02-25 18:34:09
Autor: K.S.
ale kto?...
Ale kto ma beatyfikować Piusa XII ?
Przecież nie obecny (po Vaticanum II) KK.
Więc kto?

Data: 2012-02-25 18:35:30
Autor: pluton
ale kto?...
Ale kto ma beatyfikować Piusa XII ?
Przecież nie obecny (po Vaticanum II) KK.
Więc kto?

Nikt ? To moze ja sie zglosze...

Nullification

Data: 2012-02-25 18:46:59
Autor: Grzegorz Z.
ale kto?...
pluton napisał:

Ale kto ma beatyfikować Piusa XII ?
Przecież nie obecny (po Vaticanum II) KK.
Więc kto?

Nikt ? To moze ja sie zglosze...

Ja mogę być Promotorem Wiary w tym procesie.

--
"Jak już nie będę mogła sobie sama nalać tej herbaty z baniaczka to mam
inne wyjście na taką sytuację" M.Czubaszek

Data: 2012-02-25 18:44:08
Autor: pluton
ale kto?...

> Nikt ? To moze ja sie zglosze...

Ja mogę być Promotorem Wiary w tym procesie.

No to jadymy. abc poswiadczy jakies cuda, obsrywator
dostarczy zaswiadczenie o niekaralnosci a ja pomacham
pedzlem ze swieconka.

Nullification

Data: 2012-02-25 17:58:25
Autor:
ale kto?...
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
No to jadymy.

 co to znaczy *jadymy*, glupku? --

Data: 2012-02-25 19:10:51
Autor: Grzegorz Z.
ale kto?...
fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl napisał:

pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
No to jadymy.

 co to znaczy *jadymy*, glupku?

co to znaczy *policj* ? --

Data: 2012-02-25 21:05:36
Autor: Przemysław W
ale kto?...

Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:7sp1xn1klmwb$.kcqnzoymulrr$.dlg40tude.net...
pluton napisał:

Ale kto ma beatyfikować Piusa XII ?
Przecież nie obecny (po Vaticanum II) KK.
Więc kto?

Nikt ? To moze ja sie zglosze...

Ja mogę być Promotorem Wiary w tym procesie.

;-))

Przemek

--

"Już dzisiaj TV Trwam mogłaby mieć znacznie więcej widzów. Gdyby tylko zechcieli nacisnąć guzik na pilocie".

Data: 2012-02-26 13:25:39
Autor: sofu
ale kto?...

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jib62i$kur$1inews.gazeta.pl...
Ale kto ma beatyfikować Piusa XII ?
Przecież nie obecny (po Vaticanum II) KK.
Więc kto?

-- -- -- -- -- -- -

Ale ty się mylisz?!
Toż to właśnie teraz by wypadało najbardziej. Taka okazja przecież już się może nie powtórzyć?
Toż to B16 pamięta przecież czasy szczególnie bliskie Piusowi XII.
Ba!  Pamięta to mało powiedziane. Toż to on był narybkiem tego, którego armię niosły chrześciajaństwo do bezbożnego imperium.
Każdą lekcję w swoim szkolnym hitlerowskim  mundurku zaczynał od wyrzucenia ręki w górę w pozdrowieniu dla wodza.
Czyliż może być ktoś Piusowi XII bardziej umiłowany?
Problem w tym, że w sferach niebieskich nie bardzo sobie życzą aby przy tronie Trójwida siedział ktoś na wpół spalony, śmierdzący siarką i smołą.....

sofu

Data: 2012-02-26 17:33:27
Autor: K.S.
stuknij się w ten durny łeb

Data: 2012-02-26 18:27:36
Autor: sofu
Podaj swój adres to przyjadę do ciebie będziesz miał okazje sam postukać

Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [205]