Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [259)

Data: 2012-08-02 21:51:17
Autor: Pawel Bartkowiak
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [259)
W dniu 02.08.2012 21:25, abc pisze:
Boże w Trójcy Świętej Jedyny, który Słudze Twemu Piusowi XII przez
następstwo św. Piotra powierzyłeś klucze swego Królestwa, spraw, pokornie
Cię prosimy, aby ten żarliwy obrońca wolności Twojego Kościoła i apostoł
pokoju został wyniesiony do chwały ołtarzy i był naszym orędownikiem przed
Twoim Tronem.

Wniebowzięta Królowo Niebios i Ziemi, Najświętsza Panno Maryjo, spójrz
łaskawie na wiarę Ojca Św. Piusa XII, na którego włożyłaś koronę duchowego
męczeństwa, a który całkowicie powierzył się Twemu Niepokalanemu Sercu, i
spraw, aby za jego wstawiennictwem Wszechmogący Bóg przyjął moje osobiste
prośby.

Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

czy ty aby na pewno wiesz co to wiara?

--
*RACJA Polskiej Lewicy* koło Wrocław
e-mail:racja.wroclaw@gmail.com

Data: 2012-08-02 22:01:59
Autor: abc
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [259)
czy ty aby na pewno wiesz co to wiara?

Wiara jest łaską, której ty nie masz.

Data: 2012-08-02 22:11:03
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 02.08.2012 22:01, abc pisze:
czy ty aby na pewno wiesz co to wiara?

Wiara jest łaską, której ty nie masz.

Dlaczego uważasz że nie doznaje łaski?

Data: 2012-08-02 22:16:16
Autor: abc
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [259)
Dlaczego uważasz że nie doznaje łaski?

Bo nie ma w tobie Wiary i jesteś sługą szatana.

Data: 2012-08-03 20:44:44
Autor: Pawel Bartkowiak
W dniu 02.08.2012 22:16, abc pisze:
Dlaczego uważasz że nie doznaje łaski?

Bo nie ma w tobie Wiary i jesteś sługą szatana.

A skąd ty możesz wiedzieć ile we mnie wiary? Znasz mnie?
I co że jestem lewica to jestem sługą szatana????

Mniej rydzyka więcej rozumu! GNOZA!

Data: 2012-08-03 20:51:51
Autor: u2
W dniu 2012-08-03 20:44, Pawel bartkowiak pisze:
Mniej rydzyka więcej rozumu! GNOZA!

Raczej groza, a może nawet GRU. :-)

Data: 2012-08-04 08:22:11
Autor: Marek Woydak
Dnia Fri, 03 Aug 2012 20:51:51 +0200, u2 napisał(a):

W dniu 2012-08-03 20:44, Pawel bartkowiak pisze:
Mniej rydzyka więcej rozumu! GNOZA!

Raczej groza, a może nawet GRU. :-)

Co ty nie powiesz czerwona mendo!

MW

Data: 2012-08-04 19:30:21
Autor: Grzegorz Z.
Pawel Bartkowiak napisał:

[...]

To akurat lefebrysta a nie ryjowiec. --
"Nie kradnę, nie zabijam, nie wierzę"

Data: 2012-08-02 22:20:39
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Pawel Bartkowiak" <racja.wroclaw@gmail.com> napisał w wiadomości news:jvemso$63b$1inews.gazeta.pl...
W dniu 02.08.2012 22:01, abc pisze:
czy ty aby na pewno wiesz co to wiara?

Wiara jest łaską, której ty nie masz.

Dlaczego uważasz że nie doznaje łaski?

Bo komuchy z urzędu nie doznają łaski?

Data: 2012-08-02 22:31:29
Autor: identyfikator: 20040501
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [259)
Bo komuchy z urzędu nie doznają łaski?

no chyba że w platformie...

Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [259)