Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [262)

Data: 2012-08-06 21:47:45
Autor: abc
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [262)
Boże w Trójcy Świętej Jedyny, który Słudze Twemu Piusowi XII przez
następstwo św. Piotra powierzyłeś klucze swego Królestwa, spraw, pokornie
Cię prosimy, aby ten żarliwy obrońca wolności Twojego Kościoła i apostoł
pokoju został wyniesiony do chwały ołtarzy i był naszym orędownikiem przed
Twoim Tronem.

Wniebowzięta Królowo Niebios i Ziemi, Najświętsza Panno Maryjo, spójrz
łaskawie na wiarę Ojca Św. Piusa XII, na którego włożyłaś koronę duchowego
męczeństwa, a który całkowicie powierzył się Twemu Niepokalanemu Sercu, i
spraw, aby za jego wstawiennictwem Wszechmogący Bóg przyjął moje osobiste
prośby.

Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2012-08-06 21:48:59
Autor: abc
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [262)
Jednym z bardziej niedorzecznych oskarżeń, jakie pod adresem Kościoła
wysuwają jego wrogowie, jest rzekoma współpraca papieża Piusa XII oraz
katolickiej hierarchii z Hitlerem i jego narodowymi socjalistami.

Więcej http://www.kki.pl/piojar/polemiki/novus/hitler/hitl6.html

katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny

Data: 2012-08-06 21:52:14
Autor: u2
W dniu 2012-08-06 21:48, abc pisze:
Jednym z bardziej niedorzecznych oskarżeń, jakie pod adresem Kościoła
wysuwają jego wrogowie, jest rzekoma współpraca papieża Piusa XII oraz
katolickiej hierarchii z Hitlerem i jego narodowymi socjalistami.

Oczywiscie niedorzecznosci, Pius 12 milczal i milczal, a krew sie lała.

Data: 2012-08-07 11:44:39
Autor: Marek Woydak
Dnia Mon, 06 Aug 2012 21:52:14 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Oczywiście powinien wziąć jakąś pałę i pogonić Hitlera na pustynie. Ty byś
tak zrobił!

Data: 2012-08-10 20:19:15
Autor: pluton
Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [262)
Oczywiście powinien wziąć jakąś pałę i pogonić Hitlera na pustynie. Ty byś
tak zrobił!

Nikt od niego tego nie wymaga. Wystarczy, zeby nie molestowal dzieci.

Nullification

Data: 2012-08-10 20:26:52
Autor: A. Filip
MĂłdlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [262)
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Ale to było antyfaszystowskie milczenie! ;-)

Data: 2012-08-10 20:47:08
Autor: u2
W dniu 2012-08-10 20:26, A. Filip pisze:
u2 <u_2@o2.pl> pisze:
[...]

Pomoc w uniknieciu sprawiedliwej kary dla niemieckich mordercow przez
czesc obywateli Watykanu, po II wojnie swiatowej, temu przeczy.

Data: 2012-08-10 21:16:16
Autor: pluton
> [...]

Pomoc w uniknieciu sprawiedliwej kary dla niemieckich mordercow przez
czesc obywateli Watykanu, po II wojnie swiatowej, temu przeczy.

Ale on w czasie wojny milczal po stronie pokrzywdzonych,
a po wojnie milczal w obronie niemieckich mordercow.

Nullification

Data: 2012-08-06 23:05:23
Autor: Lorn
W dniu 2012-08-06 21:47, abc pisze:
Boże w Trójcy Świętej Jedyny

.... i? Był jakiś cud? Pewnie w piekle się smaży, a ty się modlisz do diabełka...

Data: 2012-08-06 23:06:10
Autor: Lorn
W dniu 2012-08-06 23:05, Lorn pisze:
W dniu 2012-08-06 21:47, abc pisze:
Boże w Trójcy Świętej Jedyny

... i? Był jakiś cud? Pewnie w piekle się smaży, a ty się modlisz do
diabełka...

Och... w intencji diabełka... :>

Módlmy sie o beatyfikacje Piusa XII [262)