Módlmy się o regenta

Data: 2010-01-26 13:53:23
Autor: the_foe
Módlmy się o regenta
W dniu 2010-01-25 22:10, abc pisze:
Są dwie popularne metody życia na koszt przyszłych pokoleń praktykowane
powszechnie w demokracji: deficyt budżetowy i system emerytalny.

ogolnie masz racje, a co do Polski to nawet w szczegole. Teoretczynie dlug publiczny nie musi byc zyciem na koszt przyszlych pokolen. W USA do dzis jezdza drogami zbudowanymi za czasow New Deal. Zapora Hoovera do dzis daje prad, a finansowanie wojny z Meksykiem z 1846 roku, czy zakupy Florydy, Alaski, Luizjany do dzis daja wymierne terytorialne korzysci.
Tak wiec jakosc deficytu (czy w szerszym ujeciu dlugu publicznego) istnieje/

--
the_foe

Data: 2010-01-26 15:03:37
Autor: cytryna
Módlmysię o regenta
> [...]

Tak wiec jakosc deficytu (czy w szerszym ujeciu dlugu publicznego) istnieje/

Mam tylko watpliwości czy rezydencje Zbycha (z kortem), Miruni (z basenem)
oraz Grześka, Rycha oraz czołówki aferzystów z PO będą "dawały wymierne terytorialne korzyści" w związku z aktualna "jakością deficytu". A nadto
nie bez znaczenia jest zobowiązanie na 60 miliardów dolków odszkodowania plus procenty. To beda już korzyści ponadczasowe! Miast drogami zbudowanymi
przez Adolfa (A4) będziemy slizgac się na populistycznych hasłach Donia i podskakiwać na Orlikach wybudowanych "nas okres jednej kadencji".

Data: 2010-01-26 16:47:26
Autor: the_foe
Módlmysię o regenta
W dniu 2010-01-26 15:03, cytryna pisze:
[...]

to pzreciez pisalem ze co do Polski autor glownego watku ma 100% racji. Mowie tylko w kwestii formalnej

--
the_foe

Módlmy się o regenta