Módlmy się o sukces gospodarczy cudownego nawiedzenia Nigerii przez Słońce Peru [4/10]

Data: 2013-04-08 20:31:32
Autor: Marek Czaplicki
Módlmy się o sukces gospodarczy cudownego nawiedzenia Nigerii przez Słońce Peru [4/10]
A. Filip pisze na pl.soc.polityka w dniu poniedziałek, 8 kwietnia 2013 20:17:

Bo Nigeria zasługuje na cud, cud cudownego wzrostu wysyłki "maili" także
po Polsku!

https://pl.wikipedia.org/wiki/Nigeryjski_szwindel
  Nigeryjski szwindel (afrykański szwindel, ang. Nigerian scam, 419 scam
  - od numeru artykułu w kodeksie karnym Nigerii, dotyczącego tego
  przestępstwa) ? rodzaj spamu-oszustwa polegający na wciągnięciu ofiary
  w fikcyjny transfer wielkiej kwoty pieniędzy (rzędu kilku milionów
    Według witryny snopes.com około roku 1997 za pomocą tego mechanizmu
  wyłudzono od obywateli USA ok. 100 milionów dolarów w ciągu piętnastu
  miesięcy. [...]

Takie posty z Nigerii najpierw gniją w "spam" a potem są usuwane i chwała Bogu. gdyby dostał tyle ile mi do tej pory obiecano to bym miał pierdolca do kwadratu. Ten co mam mi wystarczy. :)

Módlmy się o sukces gospodarczy cudownego nawiedzenia Nigerii przez Słońce Peru [4/10]