Modowane lampki lub Raven

Data: 2009-10-05 12:28:07
Autor: Cezex
Modowane lampki lub Raven
Pytanie chyba w zasadzie do Dominika.

Planujesz sprzedaż jakiś modowanych lampek tej jesieni lub wznowienie Raven'a ?

--
Cezex

Data: 2009-10-05 12:59:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Modowane lampki lub Raven

Pytanie chyba w zasadzie do Dominika.

Planujesz sprzedaż jakiś modowanych lampek tej jesieni lub wznowienie Raven'a ?

Co to jest modowanie?
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-10-05 14:09:12
Autor: Dominik Mirowski
Modowane lampki lub Raven
Użytkownik "Cezex" <cezex@redfish.USUN.pl> napisał w wiadomości

Planujesz sprzedaż jakiś modowanych lampek tej jesieni lub wznowienie Raven'a ?

Maciek będzie wypuszczał Ravena II w ciągu miesiąca (jest zapowiedź z zeszłego tygodnia)- ja zawsze mam pod ręką trochę części do zrobienia indywidualnej lampki lub zmodowania czegoś - ale to na priv.

dm1981 na poczcie.onetu.pl :)

--
Dominik

Data: 2009-10-05 14:44:45
Autor: czarny_kruk
Modowane lampki lub Raven
Cezex pisze:
Pytanie chyba w zasadzie do Dominika.

Planujesz sprzedaż jakiś modowanych lampek tej jesieni lub wznowienie Raven'a ?

Zapraszam do przejrzenia zapowiedzi nowego Ravena.

http://skroc.pl/dbb0

Tak jak zapowiedzialem w tym tygodniu postaram sie zaprezentowac pierwsze zdjecia i specyfikacje nowego modelu.

pozdrawiam,
Maciek

Modowane lampki lub Raven