Modowany bios do Asusa F9E?

Data: 2013-03-08 09:40:16
Autor: Terminator Pi
Modowany bios do Asusa F9E?

Mam sobie od pewnego czasu calkiem mily staroc - Asus F9E.
Cierpialem na brak wirtualizacji, wiec zmienilem procka z T5500 na T7500.
I tu zonk - bios nie przewiduje wlaczenia wirtualizacji.
Czy ktos zna jakis modowany bios do tego modelu, ktory pozwolilby
na wlaczenie tej funkcjonalnosci? (chyba ze jest jakas mozliwosc
zrobienia tego spoza biosu).
Googlalem, ale jedyne co znajduje odnosnie BIOS-u dla tego modelu to
kwestie zwiazane ze SLIC, a to zupelnie nie to, o co mi chodzi.

\-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- /
|  Kruk@epsilon.eu.org   |
| http://epsilon.eu.org/ |
/-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \

Data: 2013-03-08 16:29:38
Autor: Q
Modowany bios do Asusa F9E?
Googlalem, ale jedyne co znajduje odnosnie BIOS-u dla tego modelu to
kwestie zwiazane ze SLIC, a to zupelnie nie to, o co mi chodzi.

Kiedys ostro przetrzepalem neta w kwestii modowania biosu
i tylko o tych slic/slp znalazlem i o podmianie modulow ahci, raid, ide czy agesa,
ale nie zeby jakis mod dodal nowe opcje do biosu.

Data: 2013-03-08 17:04:03
Autor: qwerty
Modowany bios do Asusa F9E?
UĹĽytkownik "Terminator Pi"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:slrnkjjc0v.un9.kruk@epsilon.rdc.pl...
Googlalem, ale jedyne co znajduje odnosnie BIOS-u dla tego modelu to
kwestie zwiazane ze SLIC, a to zupelnie nie to, o co mi chodzi.

Insyde bios? Jak tak to kiedyś widziałem edytor odblokowujący zaawansowane ustawienia (pod linuxa). Jak coś innego (ami/award) to słabo widzę...

Modowany bios do Asusa F9E?