Moduł

Data: 2014-03-30 13:17:28
Autor: Mateusz NSR
Moduł
Ostatnio jechałem na swoim quadzie zgasł mi na zakręcie, gdy chciałem go ponownie odpalić silnik kręcił lecz nie było iskry. Kupiłem nową świecę, lecz dalej nie było iskry myślałem , że będzie to cewka pojechałem do sklepu gdzie sprzedawca sprawdził tą cewkę okazało się iż cewka ta jest sprawna zalecił mi kupić fajkę z przerywaczem jeszcze tego nie zrobiłem Powiedział mi również żebym  wymienił moduł , nie jestem pewny czy to wina modułu , że nie ma iskry.
Quad to Kingway ATV 150ccm3.

Data: 2014-03-30 21:44:39
Autor: MarcinJM
Moduł
W dniu 2014-03-30 15:17, Mateusz NSR pisze:
[...]

Co w związku z tym?

MarcinJM        gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

Data: 2014-03-30 21:56:17
Autor: Kuczu
Moduł
W dniu 2014-03-30 21:44, MarcinJM pisze:
[...]

Mnie gleboko zastanawia ta fajka z przerywaczem. Takiej jeszcze w zyciu nie widzialem.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2014-03-31 08:16:33
Autor: Adam Wysocki
Moduł
Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Mnie gleboko zastanawia ta fajka z przerywaczem. Takiej jeszcze w zyciu nie widzialem.

No chińska fajka. Czasami łączy, a czasami przerywa.

http://motogof.tumblr.com/

Data: 2014-04-07 06:35:34
Autor: pk
Moduł
Może to komercyjna współczesna wersja guzika bieliźnianego którym robiło się 2-3 mm przerwę na kablu WN i wzmacniało iskrę? KJ

Data: 2014-04-01 00:40:49
Autor: N1
Moduďż˝
Jest taki pstryczek na kierownicy :-) jak go przypadkiem wyłączyłeś, to wszystko działa oprócz zasilania modułu.

-- -

Moduł