Moduł CI Conax

Data: 2012-10-24 17:42:06
Autor: Marek
Moduł CI Conax
Czy moduł CI conax Technicrypt Technisat dziala z pakietem Smart HD telewizji na kartę, chodzi mi o kanały HD czy chodzą w syokiej rozdzielczości ?
Chciałem kupić taki moduł z kartą TNK i boje sięże po migracji nie będzie chodzić Polsat HD lub nie będzie w wysokiej rozdzielczości.
Ktoś posiada, coś wie ?
Z góry THX.

Data: 2012-10-24 18:21:52
Autor: Cavallino
Moduł CI Conax

Użytkownik "Marek" <logistyk71@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:50880c54$0$1308$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Chcesz dla Polsatu w HD kupować moduł za kilka setek?
Bo domyślam się, że skoro masz gniazdo CI w tunerze, to zwykłą TnK zdekoduje bez modułu, w uniwersalnym czytniku, jaki zazwyczaj posiadają takie tunery?

Data: 2012-10-24 19:17:51
Autor: Marek
Moduł CI Conax
Chcesz dla Polsatu w HD kupować moduł za kilka
Mam stary tuner, w którym stare oryginalne firmware nie obsługiwało czytnika z kilkoma systemami. Obecnie mam soft który nie obsługuje czytników, a ciężko do tego zabytku o stabilny soft na czytniki wielosystemowe. Dotąd miałem cyfre+ z modułem ale wymówiłem a kanały HD chodziły dobrze.

Data: 2012-10-24 21:45:06
Autor: Cavallino
Moduł CI Conax

Użytkownik "Marek" <logistyk71@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:508822c3$0$26684$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A co to za model?

Data: 2012-10-25 18:25:14
Autor: Marek
Moduł CI Conax
czytników, a ciężko do tego zabytku o stabilny soft na czytniki
wielosystemowe.

A co to za model?
IPBox 9000 HD, soft jest Cuberevo r13219 DB11421

Data: 2012-10-26 18:21:48
Autor: Cavallino
Moduł CI Conax

Użytkownik "Marek" <logistyk71@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:508967ee$0$26687$65785112@news.neostrada.pl...
czytników, a ciężko do tego zabytku o stabilny soft na czytniki
wielosystemowe.

A co to za model?
IPBox 9000 HD,

I ten sprzęt nie radzi sobie ze zwykłym Conaxem?
Litości......

Data: 2012-10-26 20:27:20
Autor: Marek
Moduł CI Conax
I ten sprzęt nie radzi sobie ze zwykłym Conaxem?
Sprzęt jest wypasiony, kiedyś go kupiłem z enigmą na pendrive, soft do kitu oklepany i niestabilny. Wgrałem firmware Cuberevo jak pisałem wyżej dobry stabilny ale ten soft nie obsługuje czytników. Do tej pory miałem moduł z kartą Cyfry+.
Softów jest multum tych wszystkich odmian, ja nie mam czasu na wgrywanie 200 ileś tam wersji i testowanie.
Jak wiecie to podpowiedzcie który soft jest w miare dobry i stabilny z obsługą czytników. Będę wdzięczny.
Pozdrawiam.

Data: 2012-10-27 07:07:52
Autor: Cavallino
Moduł CI Conax

Użytkownik "Marek" <logistyk71@wp.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:508ad60c$0$1296$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A w necie nie piszą, który soft obsługuje conax?
Nie wierzę.....

Jak wiecie to podpowiedzcie który soft jest w miare dobry i stabilny z obsługą czytników.

No właśnie i to jest prawidłowe podejście.
Wydawanie kupy siana na jakiś badziew sprzętowy do takiego sprzętu, który jedyne co zrobi to ograniczy jego możliwości to rozwiązanie dla lamerów.
Jak się tutaj nie dowiesz, to spróbuj na dvhk, tam przeważnie pomoc uzyskasz.
No chyba że pytanie dotyczy oscama na htpc, wtedy przez rok nikt nie daje rady nic podpowiedzieć. :-(

Data: 2012-10-30 16:24:32
Autor: Jingiel
Moduł CI Conax

Chyba tutaj cos na ten temat: http://mobile.pkteam.pl/viewtopic.php?f=55&t=2225&sid=44e8d90213576d2188d8061915d3e74b

--
Jingiel

Data: 2012-10-30 21:18:22
Autor: Marek
Moduł CI Conax
Chyba tutaj cos na ten temat: http://mobile.pkteam.pl/viewtopic.php?f=55&t=2225&sid=44e8d90213576d2188d8061915d3e74b

No dzięki za naprowadzenie :)
A do testów kupiłem z Allegro tanio Conax Technicrypt,
http://allegro.pl/modul-technisat-conax-technicrypt-tnk-mtv-smart-hd-i2745879591.html?source=oo
myślałem, że to lipa z tymi kanałami HD - sprawdziłem i jednak działają. Mam TV 42 cale i obraz żyleta pełne full HD.

Moduł CI Conax