Modul GPS, prosba o porade

Data: 2009-06-08 12:18:06
Autor: Vico
Modul GPS, prosba o porade
Użytkownik "pbjs" <pbjsNOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości news:4a2b839b$1news.home.net.pl...

** datalogger
(tu nie znam się - czy datalogger musi być
być w odbiorniku GPS, czy też wystarczy
sam soft do Nokii E51?)

Polecam logera w odbiorniku. Tez mam E51 a do tego GPS PENTAGRAM Pathfinder.
Mozna go wlaczyc w tryb logowania pozycji i ustawic sobie czas lub
odleglosc przebyta do zapisania kolejnego punktu w terenie.

Mozna takze nacisnac przycisk zapisujacy aktualna lokalizacje. Potem to wszystko wrzucasz do kompa gdyz z urzadzeniem masz program GPS Photo Tagger no i widzisz wszystko na mapie.

Ja co prawda nie uzywam loggera na rowerze ale wrzucam
czasem zonie GPSa do bagaznika i potem po calym dniu
patrzymy jak krazyla po miescie :-))))

A propos baterii to starcza na dluuuugo. Ja laduje go raz na 2 tygodnie a jezdze po kilka godzin dziennie tylko ze
podczas jazdy nie uzywam loggera, ktory zrzera energie.

--
P.

Data: 2009-06-08 14:01:36
Autor: WebSmok
Modul GPS, prosba o porade

Użytkownik "Vico" <vico@mruk.pl> napisał w wiadomości news:booecqr$spqnews.man.torun.pl...
[...]

    Nie ma co się paprać w moduł i telefon strasznie się zawiodłem na takim rozwiązaniu. Telefon zdechnie jeszcze szybciej niż odbiornik. Lepiej popytaj na grupach rowerowych z pewnością Ci coś fajnego polecą.
    WebSmok,pl

Modul GPS, prosba o porade