Modyfikacja ch³odzenia w grafice low profile

Data: 2016-12-24 10:28:30
Autor: Jacek Maciejewski
Modyfikacja ch³odzenia w grafice low profile
Dnia Sat, 24 Dec 2016 09:46:13 +0100, PeJot napisa³(a):

Czo³em. Wpad³a mi *do¶æ tanio* w rêce niskoprofilowa grafika MSI R7 240

Jest sporo starszych kart o podobnej mocy ch³odzonych biernie. Kup tak±
na Allegro i zamieñ radiator. Je¶li karta pracuje w pionowym po³o¿eniu
to rzecz jasna ¿eberka te¿ tak powinny byæ skierowane. Ja np. u¿ywam
geforce 210 30W, karta jest poziomo (i radiator od spodu :) a w stresie
nie przekracza 70 st. A cena - ze 30 -50 z³.
--
Jacek
I hate haters.

Modyfikacja ch³odzenia w grafice low profile