Modyfikacja ch³odzenia w grafice low profile

Data: 2016-12-24 10:34:33
Autor: zlotowinfo
Modyfikacja ch³odzenia w grafice low profile
U¿ytkownik "PeJot" <PeJot_slepy_adres@nigdzie.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:o3lcih$m7d$1node1.news.atman.pl...
Czo³em. Wpad³a mi *do¶æ tanio* w rêce niskoprofilowa grafika MSI R7 240 z przeznaczeniem do obudowy SFF. Wydawa³o mi siê ¿e po grafice z TDP na poziomie 30 watów mo¿na siê spodziewaæ zdecydowanie czego¶ cichszego, niestety oryginalny wiatraczek mikroskopijnej ¶rednicy na maleñkim radiatorku nie zachowuje siê przyzwoicie pod wzglêdem ha³asu. Tyle ¿e przy obci±¿eniu karta rozgrzewa siê do nieca³ych 60 stopni. Zastanawiam siê czy nie da³o by siê tu co¶ pokombinowaæ z wymian± ch³odzenia, ale ZTCW na rynku nie ma gotowych coolerów do kart low profile.   Oryginalny radiatorek ma wymiary 50x80x10 mm, najwiêkszy jaki siê da wsadziæ do obudowy SFF to 70x80x35 mm. Jakie¶ pomys³y ? S± mo¿liwo¶ci w kierunku obróbki skrawaniem, ale wola³bym co¶ przerobiæ ni¿ rze¼biæ od zera.

a przytwierd¼ tam ze starego zasilacza jaki¶ 80x80

Modyfikacja ch³odzenia w grafice low profile