Mogą mi naskoczyć.

Data: 2011-07-27 15:29:59
Autor: stevep
Mogą mi naskoczyć.
# Kiedy redaktor podstawia pod nos mikrofon jakiemuś oprychowi wzywanemu  na rozprawę sądową najczęściej słyszy niecenzuralne epitety albo  nonszalanckie wypowiedzi w rodzaju:, „Ale się boję!”, „Mogą mi  naskoczyć!”, czy „Niech sobie ten sąd w dupę wsadzą!”. Przykre, ale  półświatek ma taki stosunek do wymiaru sprawiedliwości i już zdążyliśmy  się przyzwyczaić. To margines, wychowanie w rodzinach patologicznych,  brutalny świat przestępczy - nie ma o czym mówić.

Kiedy jednak widzę na ekranie byłego ministra sprawiedliwości i  prokuratora generalnego, obecnego eurodeputowanego, który komentuje główne  wnioski z przyjętego we wtorek raportu z prac sejmowej komisji śledczej  grożące mu Trybunałem Stanu w ten sam sposób – „Ale się boję! Widzi pani w  moich oczach jak się boję?” – to robi mi się niedobrze. Nie wiem czy  Zbysiu pochodzi z rodziny patologicznej, nie wiem, na jakim wychował się  podwórku, ale chyba nabył odrobinę ogłady na salonach i ma już odrobinę  kindersztuby. Zbysiu, trochę szacunku do Trybunału, bo reprezentuje  Rzeczpospolitą, czyli nas wszystkich, twoich współobywateli, mnie, twojego  sąsiada i twoją matkę również!

I teraz bez względu na to, jakie sprawiedliwe racje, prawdziwe dowody i  przekonujące argumenty będzie przedstawiał Zbigniew Ziobro, gdy już przed  tym Trybunałem stanie (w co nie bardzo wierzę) to patrząc na jego  pucułowatą buzię chłopczyka z grupy „Muchomorków” nie tylko ja pomyślę –  dupek! #
Ze strony:
http://tiny.pl/h5gx7

--
stevep