Mogielnica/Nowe Miasto - Nowy SÄ…cz

Data: 2012-07-11 21:04:22
Autor: Uncle Pete
Mogielnica/Nowe Miasto - Nowy SÄ…cz
Witam,

Wybieram się w sobotę wczesnym rankiem z okolic Mogielnicy i Nowego Miasta nad Pilicą do Nowego Sącza i zastanawiam się, jak lepiej jechać - przez Nowe Miasto drogą 728 na Końskie, a dalej na Kielce, czy dojechać do siódemki w Białobrzegach? Drugi wariant dłuższy, ale można szybciej jechać.

Co do dalszej części trasy wątpliwości raczej nie mam, wielokrotnie pokonywałem ją z Warszawy.

Pozdrawiam serdecznie,

Piotr

Data: 2012-07-12 08:32:42
Autor: Vlad The Ripper

Użytkownik "Uncle Pete" <pkozarzewski@isppan.waw.pl> napisał w wiadomości news:4ffdce38$1news.home.net.pl...
[...]

Mapy google sugerują jechać na Końskie i wrócić do dk7 przez dk74. Może i ma to sens zwłaszcza w sobotę, jak Radom zakorkują jadący od Warszawy w góry na urlop. Dalej do Skarżyska też będzie niewesoło. Poza tym obwodnica Kielc rozkopana w połowie (budują drugą jezdnię) więc szybko nie pojedziesz. Myslę, żę nadrabianie 20km by jechać lepszą drogą może z 60km będzie bez sensu, a w korkach możesz nawet stracić co nadrobiłeś na S7.

Mogielnica/Nowe Miasto - Nowy SÄ…cz