Mógłbym...

Data: 2010-04-21 19:41:48
Autor: rAzor
Mógłbym...
Mógłbym wzorem zennona podrzeć łacha i popytac iluż to żałobników zegnało Sebę Karpiniuka, policzyć mu świeczki, zapytać durnowato, czy aby go FSB w oko nie postrzeliło...
Nigdy bym tego nie zrobił, a już kiedy zobaczyłem jego udręczoną matkę sam siebie zrugałem od ostatnich, że w ogóle o tym pomyślałem.

Data: 2010-04-21 21:05:13
Autor: awe
Mógłbym...

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:c5e6c$4bcf3e63$54702a04$5589news.chello.at...

[...]
-- -- -- -- -- -- --
wolodia cieciu co ty juz nie potrafisz sklerotyku poprawnie wyslac wiadomosci?
awe

Data: 2010-04-22 08:09:04
Autor: cirrus
Mógłbym...
Użytkownik "rAzor" <"r'azor"@f\"l\"ors.pr.los.murtos.pl> napisał w wiadomości news:hqndck$5kg$1news.onet.pl...
[...]

Racja to rewelacyjne, że wogóle myslisz. ;)

--
stevep

Data: 2010-04-22 08:42:23
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Mógłbym...

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
sam
> siebie zrugałem od ostatnich, że w ogóle o tym pomyślałem.

Racja to rewelacyjne, że wogóle myslisz. ;)

;-)

Mógłbym...