Moherów ci tu dosyć

Data: 2010-05-02 14:16:32
Autor: boukun
Moherów ci tu dosyć
Ciężko widzę, żeby Polska kiedykolwiek się odbiła w takim stanie od dna...
Skołtunione społeczeństwo, to samozagłada narodu.

boukun

Data: 2010-05-02 14:20:21
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Moherów ci tu dosyć

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag
Ciężko widzę, żeby Polska kiedykolwiek się odbiła w takim stanie od dna...
Skołtunione społeczeństwo, to samozagłada narodu.

boukun

   Zamiast biadac wychowuj wlasne dzieci na dobrych Polakow!

   AR

Data: 2010-05-02 14:30:52
Autor: boukun
Moherów ci tu dosyć

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:934ce$4bdd6e0c$54702a04$31829news.chello.at...

[...]

I to czynię, dzięki bogu, moje dzieci nie chodzą do kościoła, a Dawidek czyta i uczy się, jak powstało słońce, z ilustrowanej encyklopedii w pytaniach i odpowiedziach... Przedsiębiorstwo Wydawniczo-Handlowe ARTI...

boukun

Data: 2010-05-02 14:42:57
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Moherów ci tu dosyć

> [...]

uczy się, jak powstało słońce, z ilustrowanej encyklopedii w pytaniach i
odpowiedziach... Przedsiębiorstwo Wydawniczo-Handlowe ARTI...

   Moze jeszcze kiedys Cie zaskoczy i wstapi do seminarium duchownego.
   Duch Bozy wieje kedy chce!  :-)

   AR

Data: 2010-05-02 14:48:48
Autor: boukun
Moherów ci tu dosyć

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2b6b0$4bdd7359$54702a04$32165news.chello.at...

> [...]

boukun

  Moze jeszcze kiedys Cie zaskoczy i wstapi do seminarium duchownego.

Spokojna twoja rozczochrana...
Moim Bogiem był mój ojciec, a jam jest stwórcą dla mojego syna... A moc moja jest przeogromna...

boukun

Data: 2010-05-02 14:52:22
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Moherów ci tu dosyć

> [...]
>
>   AR

Spokojna twoja rozczochrana...
Moim Bogiem był mój ojciec, a jam jest stwórcą dla mojego syna... A moc

   Jakkolwiek wielka bylaby ta moc, to jest tylko moc ludzka,
   a ta ma swoje naturalne granice.  Ze swiatem ponadnaturalnym
   nikt jeszcze nie wygral.  :-)

   AR

Data: 2010-05-02 14:53:25
Autor: boukun
Moherów ci tu dosyć

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:6baf2$4bdd758e$54702a04$32341news.chello.at...

> [...]

  Jakkolwiek wielka bylaby ta moc, to jest tylko moc ludzka,
  a ta ma swoje naturalne granice.  Ze swiatem ponadnaturalnym

A ja cię zapewniam,że jest to moc boska..., dar ponadnaturalny...

boukun

Data: 2010-05-02 15:00:42
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Moherów ci tu dosyć

> [...]
>   nikt jeszcze nie wygral.  :-)
>
>   AR

A ja cię zapewniam,że jest to moc boska..., dar ponadnaturalny...

   Latwiej miec racje, niz ja zachowac, jak wiesz.
   Obys swoja racje byl w stanie zachowac!
   Tylko widzisz, to jest w istocie proste, im bardziej
   zdolny mlody czlowiek, tym szybciej sie uczy,
   a im szybciej sie uczy, tym wczesniej natrafia na
   trudne pytania egzystencjalne, a wtedy Ty ze
   swoja lacina mozesz znalezc sie szybciej u kresu,
   niz przypuszczasz.  :-)

   AR

Data: 2010-05-02 17:51:04
Autor: Krzysiek
Moherów ci tu dosyć
Hallo,

"boukun" <boukun@neostrada.pl> schrieb im Newsbeitrag news:hrjrd4$9b4$1mx1.internetia.pl...

[...]

[...]

to dobrze, ze poznaje Prawde.
Ra bedzie zadowolony.

MFG
Krzysiek

 --
Krzysztof Swierczynski
krzysiek_@arcor.de

Data: 2010-05-02 14:47:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski
Moherów ci tu dosyć

"EUR" <eur@eu.pl> schrieb im Newsbeitrag
> Ciężko widzę, żeby Polska kiedykolwiek się odbiła w takim stanie od
dna...
> Skołtunione społeczeństwo, to samozagłada narodu.

Na dodatek koltuny nie chca waluty EUR w Polsce, a z nimi Rzydy,
neonazisci
i narodowcy.
Sytuacja raczej beznadziejna.

   Gdybysmy juz dzisiaj mieli euro, to musielibysmy juz teraz
   wspierac Grecje stosunkowo niskooprocentowanymi (5%)
   kredytami.  A z ta Grecja, to jeszcze nie koniec jazdy bez
   trzymanki.

   AR

Data: 2010-05-02 14:54:23
Autor: mkarwan
Moherów ci tu dosyć

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrjqi8$hks$1mx1.internetia.pl...
Ciężko widzę, żeby Polska kiedykolwiek się odbiła w takim stanie od dna...
Skołtunione społeczeństwo, to samozagłada narodu.

Skąd u ciebie ten samokrytycyzm?

Data: 2010-05-02 14:55:23
Autor: boukun
Moherów ci tu dosyć

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hrjsls$us2$1news.onet.pl...

[...]

Mkarwan, ty jesteś tu najgłupszy i najprymitywniejszy ze wszystkich, no, powiedzmy, że na równi z głupim Piotrusiem...

boukun

Data: 2010-05-02 15:26:56
Autor: mkarwan
Moherów ci tu dosyć

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hrjsr3$8cm$1mx1.internetia.pl...

ty jesteś tu najgłupszy i najprymitywniejszy ze wszystkich,

Stań przed lustrem i powiedz to kilka razy

Moherów ci tu dosyć