Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

Data: 2009-11-18 17:15:51
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Co za wychowanie otrzyma³a dzisiejsza m³odzie¿ w kapitalistycznej, wyuzdanej Polsce... Odebra³em córkê pó¼no z miasta, bo zadzwoni³a, ¿e wraca z kole¿ankami z meczu w kosza miêdzyszkolnego. W drodze do domu mówi do mnie, ¿e jej szkolna dru¿yna wygra³a trzy mecze z trzema innymi szko³ami i zakwalifikowali siê do pó³fina³u w dalszym okrêgu czy cu¶. Powiedzia³a, ¿e musia³a wracaæ w grupie z kole¿ankami, bo dziewczyny z przegranych dru¿yn szykowa³y siê spu¶ciæ im wpierdol. Dos³ownie tak powiedzia³a. Ju¿ wiele razy opowiada³a mi, jak dziewczyny tocz± miêdzy sob± pojedynki i napierdalaj± siê gorzej jak ch³opacy. Podczas którego¶ dzisiejszego meczu jaka¶ dziewczyna z przeciwnej dru¿yny ca³y czas Adriannê szczypa³a i ³apa³a za rêce, a córka do niej, ¿eby j± nie trzyma³a. Tamta na to do córki, spierdalaj i dalej j± fauluje. Córka nie wiele czekaj±c wykrêci³a jej ³apska i mia³a spokój do koñca meczu.

I takie nam teraz wyros³o prymitywne blokerskie pokolenie, sk³adaj±ce siê w wiêkszo¶ci, bo w 89% ideologicznie moherowych, ko³tuñskich rodzin, wychowanych na Radiu Maryja i pojenañcach z PiSu...

boukun

Data: 2009-11-18 08:21:21
Autor: Hans Kloss
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
boukun napisa³(a):
takie nam teraz wyros³o prymitywne blokerskie pokolenie, sk³adaj±ce siê w
wiêkszo¶ci, bo w 89% ideologicznie moherowych, ko³tuñskich rodzin, wychowanych na Radiu Maryja i
pojenañcach z PiSu...

To ciekawe gnoju jakim cudem "m³odzi" wykszta³ceni i "z du¿ych miast"
g³osowali masowo na pe³o ;) i s± pierwsi do szydzenia i bluzgania na
rydzyjko. Po prostu ³¿esz i bredzisz, menelu
J-23

Data: 2009-11-18 16:28:34
Autor: Karol
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa³(a):
boukun napisa=B3(a):
> takie nam teraz wyros=B3o prymitywne blokerskie pokolenie, sk=B3adaj=B1ce=
 si=EA w
> wi=EAkszo=B6ci, bo w 89% ideologicznie moherowych, ko=B3tu=F1skich rodzin=
, wychowanych na Radiu Maryja i
> pojena=F1cach z PiSu...

To ciekawe gnoju jakim cudem "m=B3odzi" wykszta=B3ceni i "z du=BFych miast"
g=B3osowali masowo na pe=B3o ;) i s=B1 pierwsi do szydzenia i bluzgania na
rydzyjko. Po prostu =B3=BFesz i bredzisz, menelu
J-23

 on jest NIENORMALNY ...ale ma ambicje polityczne jak Kononowicz:))

Data: 2009-11-18 09:33:03
Autor: Antenka
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
On 18 Lis, 17:28, " Karol" <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> napisa³(a):

> [...]

> J-23

 on jest NIENORMALNY ...ale ma ambicje polityczne jak Kononowicz:))

Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

"Nazywam siê Piotr Kononowicz jestem dobry i uczciwy. Mój tatu¶ jest
ju¿ w niebie i patrzy na mnie. G³osujcie na mnie , bo wtedy niczego
nie bêdzie! Nie bêdzie papierosów, piwa i niczego! M³odzie¿y te¿ nie
bêdzie na ulicach tylko w wiêzieniach bêd±. A poza tym obni¿ê podatki,
policjanci bêd± na ulicach piæ wódkê i paliæ papierosy, ale mówiê wam,
¿e poza tym niczego nie bêdzie - bo zrobiê koniec ¶wiata!!! " :D

Antenka

Data: 2009-11-18 17:36:31
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:180d95b5-19bb-46a6-a774-badd35cd54d3s15g2000yqs.googlegroups.com...
boukun napisa³(a):
[...]

Za PRLu by³a porz±dna m³odzie¿ i pe³na kultura. Ja wychowa³em siê na blokach, ale sz³o wtedy ¿yæ, bo nie by³o czego¶ takiego, jak rydzyjko i judzenie swoich przeciwko swoim... To jest wielka si³a, a jak siê zachowuj±, popatrz na siebie, m³otka, karola i g³upiego Piotrusia, Antenkê mo¿na wy³±czyæ z tego waszego towarzystwa...

boukun

Data: 2009-11-18 20:58:07
Autor: Adam
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Za PRLu by³a porz±dna m³odzie¿ i pe³na kultura. Ja wychowa³em siê na blokach, ale sz³o wtedy ¿yæ, [...]
Tak te¿ my¶³a³em. Typowy produkt PRL - awans pos³êczny z wiochuy do miasta, praca w wielkim zak³adzie gospodarki sosjalistycznej, do której ka¿dy musia³ dop³acaæ, mieszkanko za pó³ darmo, "darmowe" wczasy FWP. Gdy siê PRL skoñczy³ - ca³a ta watacha pracowników niewydolnej socjalistycznej gospodarki, socjalistycznej kyltury w TVP obudzi³a siê z rêk± w nocniku.
Teraz tylko rzewnie wspominaj± lata PRL i z³orzecz±, ¿e nikt im nic nie daje, bo im siê nale¿y.
AC

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4618 (20091118) __________

Data: 2009-11-18 09:02:25
Autor: Marek
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
On 18 Lis, 17:15, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Musisz wyslac dzieci do zony- do Niemiec.
Tam beda sie wychowywaly multikulti - wsrod kulturalnych Niemcow,
Turkow, ruskich Zydow, Kosowian i innych...

Data: 2009-11-18 09:14:18
Autor: Tzva Adonai
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Marek napisa³(a):

Tam beda sie wychowywaly multikulti - wsrod kulturalnych Niemcow,
Turkow, ruskich Zydow, Kosowian i innych...

Gdy spêdza³em w Niemczech wakacje jako dziecko, to jeszcze siê tak
tego nie odczuwa³o.. Teraz w niektórych rejonach Niemiec czujê siê
jakbym by³ na islamabadzkich targowiskach... Jeszcze dwadzie¶cia, góra
trzydzie¶ci lat i wszyscy Niemcy bêd± wygl±daæ i zachowywaæ siê jak ci
d¿entelmeni:

http://www.youtube.com/watch?v=Izm0XNrIoCw&feature=related

Data: 2009-11-18 19:06:40
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Marek" <mwisniewski2008@googlemail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:a9415376-837a-421d-a509-08eb46d27244k19g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

-- --
Ju¿ u nas jest pod tym wzglêdem prawie to samo, czerpiemy wszak wzorce z zachodu..., a ¶ci±gamy ze wschodu...

boukun

boukun

Data: 2009-11-18 20:52:31
Autor: Adam
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
[...]

Mylna (k³amliwa?) diagnoza - to s± blokerskie rodziny z czysto socjalistycznym rodowodem, który w latach PRL zosta³ wyzuty ze swego ¶rodowiska (zasysanie m³odzie¿y ch³opskiej ze wsi do miast w ramach polityki awansu spo³ecznego), odciêty od wieloletnich tradycji, od religii (szkolne wychowanie lat PRL). Ci ludzie nie chodz± do ko¶cio³a, rechocz± z kawa³ów o ksiê¿ach, z napiêciem czytaj± "NIE" i "Fakty i mity" - to jest elektorat SLD i PO.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4618 (20091118) __________

Data: 2009-11-18 21:17:24
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Wed, 18 Nov 2009 20:52:31 +0100, Adam napisa³(a):

[...]

Czyli, jednym s³owem - wa³kuñstwo. Piotr

Data: 2009-11-18 22:22:39
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisa³ w wiadomo¶ci news:he1ju8$16q$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Od religii? Ksi±dz chodzi teraz do szko³y. Polska ukrzy¿owana wzd³u¿ i wszerz. Rydzyjko napuszcza miliony moherowych s³uchaczy przeciwko sobie. Jeszcze religii ci ma³o...

boukun

Data: 2009-11-18 22:37:16
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Wed, 18 Nov 2009 22:22:39 +0100, boukun napisa³(a):

Od religii? Ksi±dz chodzi teraz do szko³y. Polska ukrzy¿owana wzd³u¿ i wszerz. Rydzyjko napuszcza miliony moherowych s³uchaczy przeciwko sobie. Jeszcze religii ci ma³o...

Pyta³e¶ tato Adolfa o to, po czym poznaæ ludzi inteligentnych... Hm, na przyk³ad po tym co pisz±... Powy¿szej durnoty nie móg³ napisaæ kto¶
inteligentny, bo a¿ razi prostackimi uogólnieniami i niezwykle ³atw± do
stwierdzenia konfabulacj±. Ca³o¶æ wskazuje na mizerny intelekt (cu¶ ko³o
110 IQ) i niechlujstwo umys³owe pisz±cego.

Data: 2009-11-18 22:45:08
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:12r1j4qda6p1.144u05g34u8em.dlg40tude.net...
[...]

"Pyta³e¶ tato Adolfa o to"
No to patrz±c co wypisuje g³upi Piotru¶, to jak mo¿e taki g³upek na czymkolwiek siê rozeznawaæ?

boukun

Data: 2009-11-18 22:51:49
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Wed, 18 Nov 2009 22:45:08 +0100, boukun napisa³(a):

"Pyta³e¶ tato Adolfa o to"
No to patrz±c co wypisuje g³upi Piotru¶, to jak mo¿e taki g³upek na czymkolwiek siê rozeznawaæ?

Hm, mam obawy, ¿e ty wiekszo¶ci poprostu nie rozumiesz i nie mo¿esz
zrozumieæ. Mam swoje podejrzenia dlaczego, ale pisanie o tym z³ama³o by tê
urocz± konwencjê, w jakiej siê obracamy. Twoje my¶lenie razi dos³owno¶ci±, a bez rozumienia i wyczucia abstrakcji w
ogóle trudno mówiæ o inteligencji. O sprycie ju¿ tak.
Pisa³em ci o tym wa³kun, ty jeste¶ sprytny. Dla pocieszenia dodam, ¿e spryt
te¿ jest rodzajem inteligencji.

Data: 2009-11-18 23:12:17
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:12xpil8gjolv0$.e07x4yffrh2g.dlg40tude.net...
[...]

G³upi Piotru¶ napisa³ co¶ o abstrakcji i rzeczywi¶cie nie wiadomo, czy t³umaczy tym swój prymitywizm, czy po prostu w swojej g³upocie siê pog³êbia.

boukun

Data: 2009-11-19 10:28:18
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Wed, 18 Nov 2009 23:12:17 +0100, boukun napisa³(a):

 i rzeczywi¶cie nie wiadomo,

Przecie ci piszê, ze¶ t³uczek i nie rozumiesz. nie musisz mnie upewniaæ, ja
to wiem, ponad wszelk± w±tpliwo¶æ... :-)

Data: 2009-11-19 10:47:32
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:clmtwxlvfps9$.dlgmasz.facet.luzik...
Dnia Wed, 18 Nov 2009 23:12:17 +0100, boukun napisa³(a):

 i rzeczywi¶cie nie wiadomo,

Przecie ci piszê, ze¶ t³uczek i nie rozumiesz. nie musisz mnie upewniaæ, ja
to wiem, ponad wszelk± w±tpliwo¶æ... :-)

Ale co, co g³upi Piotrusiu zrozumieæ? ¯e ciê wa³kuneria dusi?

boukun

Data: 2009-11-18 21:19:47
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Wed, 18 Nov 2009 17:15:51 +0100, boukun napisa³(a):

I takie nam teraz wyros³o prymitywne blokerskie pokolenie, sk³adaj±ce siê w wiêkszo¶ci, bo w 89% ideologicznie moherowych, ko³tuñskich rodzin, wychowanych na Radiu Maryja i pojenañcach z PiSu...

Hehh, ty g³upiutka ha³sfra³ snobujesz tu na kupê Anodaja...
W sumie, je¿eli chodzi o sam ka³, to faktycznie jeste¶cie podobni, tyle, ¿e
on jest inteligentny, a ty tylko bezczelny.

Data: 2009-11-18 22:24:17
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1aldwksoi4yhw.1osz8xu0oz47q.dlg40tude.net...
[...]

A po czym g³upi, têpy i bezczelny Piotru¶ poznaje inteligentnych ludzi?

boukun

Data: 2009-11-18 22:31:42
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Wed, 18 Nov 2009 22:24:17 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

Chcia³by¶ siê ucharakteryzowaæ, tato Adolfa?

Data: 2009-11-18 22:46:20
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1isu7xai9f590.d427xpiolrqi$.dlg40tude.net...
[...]

G³upiemu Piotrusiowi siê jego kolejny prymitywny "repertuar" zaci±³. Zagryziesz siê g³upi Piotrusiu na ¶mieræ...

boukun

Data: 2009-11-18 22:56:50
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Wed, 18 Nov 2009 22:46:20 +0100, boukun napisa³(a):

Chcia³by¶ siê ucharakteryzowaæ, tato Adolfa?

G³upiemu Piotrusiowi siê jego kolejny prymitywny "repertuar" zaci±³. Zagryziesz siê g³upi Piotrusiu na ¶mieræ...

Dlaczego zaci±³? To ca³kiem niez³a riposta, to ty siê powtarzasz. Nie
wierzysz, to przejrzyj nasze urocze rozmówki. Mamrocesz tylko jakie¶
konfabulanty, jakie¶ bzdury z g³êbi dysfunkcyjnej czaszki,  ¿e sie
zagrzyzê, zamartwiê i inne takie tam pro¶ciutko-g³upiutkie rojenia. No, i to s³owo klucz, które zdaje siê jest dla ciebie jak±¶ straszn± obelg±
- "prymitywny"... :-)

Data: 2009-11-18 23:18:21
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1iml7cd33ys1y.zfgkncae9rbw$.dlg40tude.net...
[...]

G³upi Piotru¶ usi³uje swoje prymitywne, napastliwe i upierdliwe zachowanie obróciæ w "ripostê"... G³upiemu mo¿na to uznaæ...

[...]

G³upi Piotrusiu, wklejaj swoje poprzednie prymitywne zdania typu "Chcia³by¶ siê ucharakteryzowaæ, tato Adolfa?", zbêdna bêdzie moja diagnoza dla prymitywa...

boukun

Data: 2009-11-19 09:44:34
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Wed, 18 Nov 2009 23:18:21 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

Ale po co mam wklejaæ, g³upiutka halsfra³? Wymy¶lê nowe... Powtarzaj±, z
uporem maniaka, te same frazy tylko takie rozwielitki, jak ty wa³kun.

Data: 2009-11-19 10:00:45
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:thjumlmbbpgo$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

G³upi Piotru¶ nie wie co czyni, jak to u prymitywnego maniaka. Obiecuje "wymy¶liæ" g³upek nowe prymitywizmy... To trzeba rzeczywi¶cie du¿o my¶leæ, he, he..., jak upo¶ledzone umys³owo dziecko z przedszkola...

boukun

Data: 2009-11-19 10:16:21
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Thu, 19 Nov 2009 10:00:45 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

Nie muszê du¿o my¶leæ, przychodzi mi to z ³atwo¶ci±. :-)
Ja wiem, ¿e to dla ciebie nieosi±galne - my¶leæ z ³atwo¶ci±, he, he.
Ale za to jeste¶ sprytny, tato Adolfa.

Data: 2009-11-19 10:50:27
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:19oim56kh5w1d.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No tak g³upi Piotrusi, napisaæ raz garkot³uk, raz ha³sfrau, kilkadziesi±t razy tato Adolfa, z 1000 razy pod ka¿dym w±tkiem wa³kuneria, to nie trzeba du¿o my¶leæ, a ¿e samo przychodzi, to normalny w twoim przypadku objaw...

boukun

Data: 2009-11-19 14:04:49
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Thu, 19 Nov 2009 10:50:27 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

Nawet traktuj±c twoje s³owa jako dobr± monetê, to i tak zwróæ uwagê
garkot³uku na tê moj± osza³amiaj±ca ró¿norodno¶æ, he, he. W porównaniu do
êtelegêtnego taty Adolfa, który potrafi tylko wybe³kotaæ: Ooo, gupi Piotru¶
jest prymitywny... I tak z 1000 razy...
Burku, trzeba siê uczyæ, uczyæ wa³kuny, uczyæ... A nie tylko staæ z
wyci±gniêt± ³ap± pod UP.

Data: 2009-11-19 17:09:20
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1a3mrcynpbykb$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

"Ró¿norodno¶æ" prostaka i t³uka, poziom zaiste z bramy zakopconego hasioka...

Ooo, gupi Piotru¶
jest prymitywny... I tak z 1000 razy...
Burku, trzeba siê uczyæ, uczyæ wa³kuny, uczyæ... A nie tylko staæ z
wyci±gniêt± ³ap± pod UP.

Tu twooje g³upi Piotrusiu prymitywizmy i bez jakiegokolwiek komentarza odzwierciedlaj± to jedno zdanie stwierdzaj±ce twój umys³owy ob³êd.

G³upi Piotrusiu, ty ju¿ siê nie kontrolujesz...

boukun

Data: 2009-11-19 17:16:37
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Thu, 19 Nov 2009 17:09:20 +0100, boukun napisa³(a):

Tu twooje g³upi Piotrusiu prymitywizmy i bez jakiegokolwiek komentarza odzwierciedlaj± to jedno zdanie stwierdzaj±ce twój umys³owy ob³êd.

G³upi Piotrusiu, ty ju¿ siê nie kontrolujesz...

Dziêkujê za ilustracjê moich s³ów... :-)

Data: 2009-11-19 18:43:47
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:52jegp36gn9l.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Niemo¿liwe g³upi Piotrusiu, uda³o ci siê byæ kulturalnym/ To ju¿ postêp, widaæ mam dobry wp³yw na ciebie, moze obejdzie siê bez lekarza specjalisty...

boukun

Data: 2009-11-19 18:57:21
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Thu, 19 Nov 2009 18:43:47 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

Jestes weso³y ch³opak, wa³kun!
Masz wy¶mienity wp³yw na mój humor, tato Adolfa.

Data: 2009-11-19 19:22:52
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1bc6hhnnxjicc$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jeste¶ g³upi starzec, g³upi Piotrusiu..., do wieczora jeszcze oklapniesz, he, he...

boukun

Moherowe ko³tuñstwo XXI w.