Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

Data: 2009-11-18 08:21:21
Autor: Hans Kloss
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
boukun napisa³(a):
takie nam teraz wyros³o prymitywne blokerskie pokolenie, sk³adaj±ce siê w
wiêkszo¶ci, bo w 89% ideologicznie moherowych, ko³tuñskich rodzin, wychowanych na Radiu Maryja i
pojenañcach z PiSu...

To ciekawe gnoju jakim cudem "m³odzi" wykszta³ceni i "z du¿ych miast"
g³osowali masowo na pe³o ;) i s± pierwsi do szydzenia i bluzgania na
rydzyjko. Po prostu ³¿esz i bredzisz, menelu
J-23

Data: 2009-11-18 16:28:34
Autor: Karol
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> napisa³(a):
boukun napisa=B3(a):
> takie nam teraz wyros=B3o prymitywne blokerskie pokolenie, sk=B3adaj=B1ce=
 si=EA w
> wi=EAkszo=B6ci, bo w 89% ideologicznie moherowych, ko=B3tu=F1skich rodzin=
, wychowanych na Radiu Maryja i
> pojena=F1cach z PiSu...

To ciekawe gnoju jakim cudem "m=B3odzi" wykszta=B3ceni i "z du=BFych miast"
g=B3osowali masowo na pe=B3o ;) i s=B1 pierwsi do szydzenia i bluzgania na
rydzyjko. Po prostu =B3=BFesz i bredzisz, menelu
J-23

 on jest NIENORMALNY ...ale ma ambicje polityczne jak Kononowicz:))

Data: 2009-11-18 09:33:03
Autor: Antenka
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
On 18 Lis, 17:28, " Karol" <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> napisa³(a):

> [...]

> J-23

 on jest NIENORMALNY ...ale ma ambicje polityczne jak Kononowicz:))

Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->http://www.gazeta.pl/usenet/

"Nazywam siê Piotr Kononowicz jestem dobry i uczciwy. Mój tatu¶ jest
ju¿ w niebie i patrzy na mnie. G³osujcie na mnie , bo wtedy niczego
nie bêdzie! Nie bêdzie papierosów, piwa i niczego! M³odzie¿y te¿ nie
bêdzie na ulicach tylko w wiêzieniach bêd±. A poza tym obni¿ê podatki,
policjanci bêd± na ulicach piæ wódkê i paliæ papierosy, ale mówiê wam,
¿e poza tym niczego nie bêdzie - bo zrobiê koniec ¶wiata!!! " :D

Antenka

Data: 2009-11-18 17:36:31
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:180d95b5-19bb-46a6-a774-badd35cd54d3s15g2000yqs.googlegroups.com...
[...]

Za PRLu by³a porz±dna m³odzie¿ i pe³na kultura. Ja wychowa³em siê na blokach, ale sz³o wtedy ¿yæ, bo nie by³o czego¶ takiego, jak rydzyjko i judzenie swoich przeciwko swoim... To jest wielka si³a, a jak siê zachowuj±, popatrz na siebie, m³otka, karola i g³upiego Piotrusia, Antenkê mo¿na wy³±czyæ z tego waszego towarzystwa...

boukun

Data: 2009-11-18 20:58:07
Autor: Adam
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Za PRLu by³a porz±dna m³odzie¿ i pe³na kultura. Ja wychowa³em siê na blokach, ale sz³o wtedy ¿yæ, [...]
Tak te¿ my¶³a³em. Typowy produkt PRL - awans pos³êczny z wiochuy do miasta, praca w wielkim zak³adzie gospodarki sosjalistycznej, do której ka¿dy musia³ dop³acaæ, mieszkanko za pó³ darmo, "darmowe" wczasy FWP. Gdy siê PRL skoñczy³ - ca³a ta watacha pracowników niewydolnej socjalistycznej gospodarki, socjalistycznej kyltury w TVP obudzi³a siê z rêk± w nocniku.
Teraz tylko rzewnie wspominaj± lata PRL i z³orzecz±, ¿e nikt im nic nie daje, bo im siê nale¿y.
AC

__________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4618 (20091118) __________

Moherowe ko³tuñstwo XXI w.