Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

Data: 2009-11-18 21:19:47
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Wed, 18 Nov 2009 17:15:51 +0100, boukun napisa³(a):

I takie nam teraz wyros³o prymitywne blokerskie pokolenie, sk³adaj±ce siê w wiêkszo¶ci, bo w 89% ideologicznie moherowych, ko³tuñskich rodzin, wychowanych na Radiu Maryja i pojenañcach z PiSu...

Hehh, ty g³upiutka ha³sfra³ snobujesz tu na kupê Anodaja...
W sumie, je¿eli chodzi o sam ka³, to faktycznie jeste¶cie podobni, tyle, ¿e
on jest inteligentny, a ty tylko bezczelny.

Data: 2009-11-18 22:24:17
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1aldwksoi4yhw.1osz8xu0oz47q.dlg40tude.net...
[...]

A po czym g³upi, têpy i bezczelny Piotru¶ poznaje inteligentnych ludzi?

boukun

Data: 2009-11-18 22:31:42
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Wed, 18 Nov 2009 22:24:17 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

Chcia³by¶ siê ucharakteryzowaæ, tato Adolfa?

Data: 2009-11-18 22:46:20
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1isu7xai9f590.d427xpiolrqi$.dlg40tude.net...
[...]

G³upiemu Piotrusiowi siê jego kolejny prymitywny "repertuar" zaci±³. Zagryziesz siê g³upi Piotrusiu na ¶mieræ...

boukun

Data: 2009-11-18 22:56:50
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Wed, 18 Nov 2009 22:46:20 +0100, boukun napisa³(a):

Chcia³by¶ siê ucharakteryzowaæ, tato Adolfa?

G³upiemu Piotrusiowi siê jego kolejny prymitywny "repertuar" zaci±³. Zagryziesz siê g³upi Piotrusiu na ¶mieræ...

Dlaczego zaci±³? To ca³kiem niez³a riposta, to ty siê powtarzasz. Nie
wierzysz, to przejrzyj nasze urocze rozmówki. Mamrocesz tylko jakie¶
konfabulanty, jakie¶ bzdury z g³êbi dysfunkcyjnej czaszki,  ¿e sie
zagrzyzê, zamartwiê i inne takie tam pro¶ciutko-g³upiutkie rojenia. No, i to s³owo klucz, które zdaje siê jest dla ciebie jak±¶ straszn± obelg±
- "prymitywny"... :-)

Data: 2009-11-18 23:18:21
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1iml7cd33ys1y.zfgkncae9rbw$.dlg40tude.net...
[...]

G³upi Piotru¶ usi³uje swoje prymitywne, napastliwe i upierdliwe zachowanie obróciæ w "ripostê"... G³upiemu mo¿na to uznaæ...

[...]

G³upi Piotrusiu, wklejaj swoje poprzednie prymitywne zdania typu "Chcia³by¶ siê ucharakteryzowaæ, tato Adolfa?", zbêdna bêdzie moja diagnoza dla prymitywa...

boukun

Data: 2009-11-19 09:44:34
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Wed, 18 Nov 2009 23:18:21 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

Ale po co mam wklejaæ, g³upiutka halsfra³? Wymy¶lê nowe... Powtarzaj±, z
uporem maniaka, te same frazy tylko takie rozwielitki, jak ty wa³kun.

Data: 2009-11-19 10:00:45
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:thjumlmbbpgo$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

G³upi Piotru¶ nie wie co czyni, jak to u prymitywnego maniaka. Obiecuje "wymy¶liæ" g³upek nowe prymitywizmy... To trzeba rzeczywi¶cie du¿o my¶leæ, he, he..., jak upo¶ledzone umys³owo dziecko z przedszkola...

boukun

Data: 2009-11-19 10:16:21
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Thu, 19 Nov 2009 10:00:45 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

Nie muszê du¿o my¶leæ, przychodzi mi to z ³atwo¶ci±. :-)
Ja wiem, ¿e to dla ciebie nieosi±galne - my¶leæ z ³atwo¶ci±, he, he.
Ale za to jeste¶ sprytny, tato Adolfa.

Data: 2009-11-19 10:50:27
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:19oim56kh5w1d.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

No tak g³upi Piotrusi, napisaæ raz garkot³uk, raz ha³sfrau, kilkadziesi±t razy tato Adolfa, z 1000 razy pod ka¿dym w±tkiem wa³kuneria, to nie trzeba du¿o my¶leæ, a ¿e samo przychodzi, to normalny w twoim przypadku objaw...

boukun

Data: 2009-11-19 14:04:49
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Thu, 19 Nov 2009 10:50:27 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

Nawet traktuj±c twoje s³owa jako dobr± monetê, to i tak zwróæ uwagê
garkot³uku na tê moj± osza³amiaj±ca ró¿norodno¶æ, he, he. W porównaniu do
êtelegêtnego taty Adolfa, który potrafi tylko wybe³kotaæ: Ooo, gupi Piotru¶
jest prymitywny... I tak z 1000 razy...
Burku, trzeba siê uczyæ, uczyæ wa³kuny, uczyæ... A nie tylko staæ z
wyci±gniêt± ³ap± pod UP.

Data: 2009-11-19 17:09:20
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1a3mrcynpbykb$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

"Ró¿norodno¶æ" prostaka i t³uka, poziom zaiste z bramy zakopconego hasioka...

Ooo, gupi Piotru¶
jest prymitywny... I tak z 1000 razy...
Burku, trzeba siê uczyæ, uczyæ wa³kuny, uczyæ... A nie tylko staæ z
wyci±gniêt± ³ap± pod UP.

Tu twooje g³upi Piotrusiu prymitywizmy i bez jakiegokolwiek komentarza odzwierciedlaj± to jedno zdanie stwierdzaj±ce twój umys³owy ob³êd.

G³upi Piotrusiu, ty ju¿ siê nie kontrolujesz...

boukun

Data: 2009-11-19 17:16:37
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Thu, 19 Nov 2009 17:09:20 +0100, boukun napisa³(a):

Tu twooje g³upi Piotrusiu prymitywizmy i bez jakiegokolwiek komentarza odzwierciedlaj± to jedno zdanie stwierdzaj±ce twój umys³owy ob³êd.

G³upi Piotrusiu, ty ju¿ siê nie kontrolujesz...

Dziêkujê za ilustracjê moich s³ów... :-)

Data: 2009-11-19 18:43:47
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:52jegp36gn9l.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Niemo¿liwe g³upi Piotrusiu, uda³o ci siê byæ kulturalnym/ To ju¿ postêp, widaæ mam dobry wp³yw na ciebie, moze obejdzie siê bez lekarza specjalisty...

boukun

Data: 2009-11-19 18:57:21
Autor: Piotr
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.
Dnia Thu, 19 Nov 2009 18:43:47 +0100, boukun napisa³(a):

[...]

Jestes weso³y ch³opak, wa³kun!
Masz wy¶mienity wp³yw na mój humor, tato Adolfa.

Data: 2009-11-19 19:22:52
Autor: boukun
Moherowe ko³tuñstwo XXI w.

U¿ytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:1bc6hhnnxjicc$.dlgmasz.facet.luzik...
[...]

Jeste¶ g³upi starzec, g³upi Piotrusiu..., do wieczora jeszcze oklapniesz, he, he...

boukun

Moherowe ko³tuñstwo XXI w.