Moherowe prostactwo

Data: 2011-04-12 12:51:22
Autor: boukun
Moherowe prostactwo
Zniszczono wieniec Miedwiediewa złożony w Katyniu
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Zniszczono-wieniec-Miedwiediewa-zlozony-w-Katyniu,wid,13311516,wiadomosc.html

Tfu z takim nienawistnym ciemnogrodem!

boukun

Data: 2011-04-12 13:03:26
Autor: WW
Moherowe prostactwo
W dniu 2011-04-12 12:51, boukun pisze:
[...]

A czego się spodziewałe¶ po pokoleniu JP nr 2. ?

Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
Polska będzie wioch± a Polak burakiem.

Data: 2011-04-12 13:03:42
Autor: jacek
Moherowe prostactwo
A skad wiesz ze to nie jaki¶ kgbowski wyrzutek ktoremu nie pasuje to ze Rosja sklada hołd Paliakom?
poczekajmy na wyniki z monitoringu

Data: 2011-04-12 14:42:32
Autor: Klin
Boukuńskie prostactwo
Użytkownik jacek napisał:
A skad wiesz ze to nie jaki¶ kgbowski wyrzutek ktoremu nie pasuje to ze
Rosja sklada hołd Paliakom?
poczekajmy na wyniki z monitoringu

    Też mam podobne odczucia, komu¶ zależy na dorobieniu gęby Polakom, bardzo
    to zreszt± na rękę Rosjanom i ich tutejszej agenturze rodzaju boukuna i WW.

Data: 2011-04-13 00:27:05
Autor: boukun
Boukuńskie prostactwo

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomo¶ci news:io1hc0$8a1$1news.onet.pl...
Użytkownik jacek napisał:
[...]

Wystarczy wypu¶cić Kaczyńskiego i PiSomatołectwo na ulicę, już więcej nic nie trzeba..., by¶my mieli gęby przyprawione...

boukun

Moherowe prostactwo