Moherowy cham przed sądem

Data: 2012-03-28 08:13:06
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Moherowy cham przed sądem

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jksnjo$her$1inews.gazeta.pl...
Nie uderzyłem dziennikarki, wyrwałem jej mikrofon przez przypadek. Broniłem jedynie bezbronnych ludzi, którzy nie chcieli, aby filmowano ich twarze - zeznawał we wtorek przed częstochowskim sądem Andrzej K., słuchacz Radia Maryja, którego prokuratura oskarża o naruszenie nietykalności dziennikarki

On tylko pociągnął za sznur od mikrofonu, a że kobita upadła i poturbowała się o leżące kamienie to tylko przypadek. Módlmy się bracia i siostry za zdrowie dzienniakarki i zdrowie górnika. By dobra bozia dała im siły w walce o prawdę! Módlmy się bracia i siostry o zdrowie dla naszego Przemusia by nie ustawał w walce ze złem zżerającym umysły moherów.

BBR

Moherowy cham przed sądem