Mohery atakują reporterów telewizji TVN

Data: 2010-05-08 23:47:27
Autor: boukun
Mohery atakują reporterów telewizji TVN
Boże, co za głupie, zmanipulowane, tępe nasienia ludzkie http://www.youtube.com/watch?v=5p2MAdD64bg&NR=1

boukun

Data: 2010-05-08 22:11:40
Autor: Andrzej Kokakolski
Mohery atakują reporterów telewizji TVN
I maja racje. Nieproszone osoby nie powinny miec wstepu.
Zeby lepiej zrozumial Pan te sytuacje, to prosze sobie wyobrazic, ze do panskiego domu przychodzi np. Piotr i wiesza na scianie krzyz.
Jakby Pan zareagowal?

AK

Data: 2010-05-09 01:48:35
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hs4nis$52q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Zagoniłbym do pały i skopał jak psa...
Ale porównanie nie na miejscu, przestrzeń publiczna, nigdy nie jest niczyją prywatnoscią..., a dziennikarze mają prawo wolnego wstepu na takie masowe zloty...

boukun

Data: 2010-05-09 00:36:55
Autor: Andrzej Kokakolski
> [...]

> Zeby lepiej zrozumial Pan te sytuacje, to prosze sobie wyobrazic, ze do
> panskiego domu przychodzi np. Piotr i wiesza na scianie krzyz.

Desperat z Pana. Widac, ze teskni Pan za... zona  :)
Watpie czy Pan Piotr dalby sie "namowic" na takie karesy a i z tego kopania
pewnie tez by nic nie wyszlo, co najwyzej nastepna sprawa sadowa, na ktorej przedstawilby Pan obdukcje lekarska  ;)
A w ogole chyba zapomnial Pan co wykrzykuje po kilka razy dziennie na psp, iz to rzekomo Piotr jest amatorem panskiej "paly", skad wiec ta zapowiedz uzycia przemocy z pana strony?

Czlowieku, zacznij sie leczyc, uloz sobie zycie rodzinne i zawodowe a dopiero potem zabieraj glos w dyskusji

AK

Data: 2010-05-09 12:32:08
Autor: boukun

Użytkownik "Andrzej Kokakolski" <kokakolski.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hs5037$pvu$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Desperat z Pana. Widac, ze teskni Pan za... zona  :)
Watpie czy Pan Piotr dalby sie "namowic" na takie karesy

Pan Piotr, ła, ha, ha, ha, ha..  Taki z głupiego Piotrusia pan, jak z mojego rudego maxa. "pana" głupiego Piotrusia nie trzeba do niczego namawiać, on jest już ode mnie na wieki wieków amen uzależniony i stale się prosi, żeby mi zrobić laskę. Nie widzisz tego tłumoku? Głupi Piotruś jest zafascynowany jak nikt, moją osobowością i wszystkim to pokazuje, a ty widzisz w prymitywnym półgłówku normalnego, no mkogo? Przygłupa... Z kim się zadajesz, takim się stajesz...

boukun

Data: 2010-05-10 00:12:10
Autor: Andrzej Kokakolski
Mohery atakują reporterów telewizji TVN
A jakaz to "osobowosc" Pan reprezentuje? Jest Pan malym zalosnym czlowieczkiem. Drobnym cwaniaczkiem i duzym leniem i obibokiem.
Quasi-mezem i pseudo-mezczyzna (vide filmik panskiego autorstwa i panskie wypowiedzi). Taka "mala mezczyzna".

AK

Data: 2010-05-10 14:16:26
Autor: boukun
Mohery atakują reporterów telewizji TVN
Kiego chuja zajmujesz tumanie pierdolony głupotami mój cenny czas...

boukun

Data: 2010-05-09 00:01:59
Autor: azot

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hs4m8m$rhr$1mx1.internetia.pl...
Boże, co za głupie, zmanipulowane, tępe nasienia ludzkie http://www.youtube.com/watch?v=5p2MAdD64bg&NR=1

 I słusznie robią mohery. Tak trzymać dziadki Rydzykowe. Chociaz w jednej dziedzinie macie u mnie poparcie.
Reporter TVN powinien mieć świadomość, że za "wiarygodność"mogą mu dokopać do dupy. JAKA PRACA, TAKA PŁACA.

azot

Data: 2010-05-09 12:32:28
Autor: boukun
rzydek niedziecki ze swidnicy

Użytkownik "EUR" <euro@euro.pl> napisał w wiadomości news:hs600k$klh$1speranza.aioe.org...

"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote

Boże, co za głupie, zmanipulowane, tępe nasienia ludzkie

cala nadzieja w tobie kaszankowy polityku, wymaluj
gebe na pomaranczowo, lec na bazar agitowac i rozdawac
krawaty

--
"Trolle - internetowi pieniacze /.../
Wyobraź sobie, że zakładasz wątek na forum, w którym szukasz odpowiedzi na

http://technologie.gazeta.pl/technologie/1,81010,5662826,Trolle___int...

Mohery atakują reporterów telewizji TVN