Mohery stoją w rozkroku

Data: 2020-11-01 10:01:09
Autor: boukun
Mohery stoją w rozkroku
Z jednej strony są za, a z drugiej przeciw, no i pojebało im się w główkach całkowicie. Sam byłem świadkiem w Leroy Merlin, jak ekspedientki miały zagwostkę i z jednej strony popierały protesty kobiet i młodzieży, przeciwko zagrywce moherów z ustawą antyaborcyjną, ale z drugiej strony wszystkie trzy ekspedientki pieprzyły stojąc przy regale obok mnie, że powinny te protesty nie atakować kościoła i go bezcześcić. I teraz wszyscy będą się modlić.
--
boukun

Mohery stoją w rozkroku