Mohery, tak to robicie?

Data: 2012-04-18 14:42:15
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Mohery, tak to robicie?
Data: 2012-04-18 19:22:40
Autor: mkarwan
Mohery, tak to robicie?
Użytkownik "Pan hrabia Bobrowski" <hrabia@zascianek.eu> napisał w wiadomości news:4f8eb6a7$0$1301$65785112news.neostrada.pl...
http://www.eioba.pl/a/2of2/zapladnianie-czyli-dupczenie-sie-wiernych#ixzz0m71VJXBF

"Przedstawiam państwu znaleziony kiedyś na Internecie
                                     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
"Oficjalny Katolicki Regulamin Odbywania Stosunków Płciowych z Osobami Wierzącymi".
Znaleziony gdzie link?

Data: 2012-04-18 19:42:57
Autor: Grzegorz Z.
Mohery, tak to robicie?
mkarwan napisał:

[...]

Tu cioto internetowa:

http://niniwa2.cba.pl/IN.HTM

Pierwszy wynik w Google.

--
"Przez ostatnich 20 lat media zajmują się głównie produkcją masowej
głupoty" "Teraz mamy odbiorców wychowanych na tej głupocie"

Data: 2012-04-18 21:42:33
Autor: mkarwan
Mohery, tak to robicie?
Użytkownik "Grzegorz Z." <tictactoe@colleen.org> napisał w wiadomości news:grfcfrzbpxjm$.cwogq83p62nd.dlg40tude.net...
[...]

Jeśli ciebie uważają za ciotę, nie musi oznaczać, że inni są ciotami.
Nie porównuj innych do siebie, nie każdy jest ci podobny

http://niniwa2.cba.pl/IN.HTM
Pierwszy wynik w Google.

Jak zwykle robisz z siebie idiotę.
Gdzie jest link do strony kościelnej z której wynika, ze jest to dokument kościelny?
Robisz z siebie idote czy nim jestes?

Data: 2012-04-18 22:20:09
Autor: Marek Czaplicki
Mohery, tak to robicie?
mkarwan pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 18 kwiecień 2012 21:42:
                                      ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
[...]

Tak właściwie to mam pytanie. Po co dokumenty specjalnie stworzone i akceptowane przez stronę kościelną? Wystarczy tylko dokładnie posłuchać co ludzie zarówno kościoła jak i przykościelni myślą o seksie. Nie istnieje dla nich po prostu,  a bez istnienia seksu nie istnielibyśmy my. I to jest chore. :-)

Data: 2012-04-18 22:45:54
Autor: mkarwan
Mohery, tak to robicie?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmn7lq$gue$1node2.news.atman.pl...
[...]

:-)

Skoro nie jesteś katolikiem to skąd wiesz co myślą katolicy o seksie?
Zwróciłem uwagę na fakt powoływania się na co ś na co nie ma dowodu.

Data: 2012-04-18 22:58:55
Autor: Marek Czaplicki
Mohery, tak to robicie?
mkarwan pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 18 kwiecień 2012 22:45:

[...]

A kto powiedział, że nie jestem katolikiem? Czyżby sprawa myślenia o akurat seksie była taka, "graniczna" do bycia albo nie katolikiem?

Data: 2012-04-18 23:12:37
Autor: mkarwan
Mohery, tak to robicie?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmn9uf$js3$1node2.news.atman.pl...
[...]

Ludzie kościoła myślą o normalnie o normalnym seksie.
To dla ciebie jako "katolika" powinno być oczywiste, a nie jest co oznacza, ze katolikiem nie jesteś, albo tylko wydaje ci się, że jesteś katolikiem.

Data: 2012-04-18 23:17:44
Autor: Grzegorz Z.
Mohery, tak to robicie?
mkarwan napisał:

[...]

Księża pedofile też?

Data: 2012-04-18 23:18:26
Autor: Lorn
Mohery, tak to robicie?
W dniu 2012-04-18 23:17, Grzegorz Z. pisze:
mkarwan napisał:

[...]

Oni najlepiej znają kalendarzyk ;-p

Data: 2012-04-18 23:40:13
Autor: Grzegorz Z.
Mohery, tak to robicie?

http://www.pardon.pl/artykul/7007/katolickie_ciacha_seksowni_ksieza_w_kalendarzu_zobacz

Data: 2012-04-18 23:17:55
Autor: Lorn
Mohery, tak to robicie?
W dniu 2012-04-18 23:12, mkarwan pisze:

[...]

Skoro myślą o normalnie o seksie, to o normalnie nie ma o sprawy :>

Data: 2012-04-19 12:03:30
Autor: Marek Czaplicki
Mohery, tak to robicie?
mkarwan pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 18 kwiecień 2012 23:12:

[...]

Myślą normalnie powiadasz? To może trochę słów o tym "normalnym".
http://wyborcza.pl/1,75480,11511479,Rozmowy_o_pozadaniu.html

Data: 2012-04-19 12:22:28
Autor: Roman Rumian
Mohery, tak to robicie?
Panie Marku,

mkarwan pisze na pl.soc.polityka w dniu środa 18 kwiecień 2012 23:12:
(...)
[...]

to typowy przykład ludzi, o podobnych objawach jak pańskie, którzy złapali się na manipulację tego szmatławca.
Proszę sobie odpowiedzieć na jedno pytanie: czy normalne jest myślenie statystycznej większości (przytłaczającej) zgodne z oficjalna nauka Kościoła, prowadzące do dzietnych, szczęśliwych rodzin, czy dewiantów stanu kapłańskiego (marginalnych statystycznie) celowo wyszukiwanych i natrętnie nagłaśnianych przez te zakłamane media ?

Te natrętne publikacje nagłaśniające margines nie maja nic wspólnego z troska o czyjekolwiek dobro, czy szukaniem prawdy, lecz maja na celu stworzenie w umysłach naiwnych skrzywionego obrazu katolicyzmu, Kościoła.
Moim zdaniem, te osoby odczuwają potrzebę takich "faktów" potwierdzających słuszność ich wrogiego stosunku do Kościoła, a w konsekwencji zakwestionowania dobrych jego zasad i rozgrzeszenie w ten sposób tychże osób, z łamania tych zasad.

Roman Rumian

Data: 2012-04-19 12:47:25
Autor: Marek Czaplicki
Mohery, tak to robicie?
Roman Rumian pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 19 kwiecień 2012 12:22:

Panie Marku,
[...]

Tak samo może pan mieć pretensje do ND za publikacje nagłaśniające różne wersje czyichś zwidów. Sam czytałem pańskie słowa o tym, że wg badań marginalna i ekstremistyczna grupa ludzi, snująca swoją wersję rzeczywistości ma rację.

Data: 2012-04-19 12:57:48
Autor: Roman Rumian
Mohery, tak to robicie?
(...)
[...]

Poproszę o konkrety.

Roman Rumian

P.S. Czy przypadkiem Grzegorz Z. to nie jest druga pańska osobowość na tym forum ?

Data: 2012-04-19 13:04:28
Autor: Marek Czaplicki
Mohery, tak to robicie?
Roman Rumian pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 19 kwiecień 2012 12:57:

(...)
[...]

proszę
co Pan powie, taka sensacja !?
To jednak zbadano szczątki samolotu i ciała ofiar pod katem obecności materiałów wybuchowych ??
Kto, gdzie i kiedy ?
Tylko po co umyto ostatnio wrak, zebrano ziemię  i posypano piaskiem miejsce katastrofy ?
Te szczątki Rosjanie też pewnie przetrzymują dlatego, by łatwiej było dokonać stosowne badania i odrzucić takie bezczelne hipotezy ?

Ja czytałem, że ponowna sekcja ś.p. Wassermana we Wrocławiu wykazała obecność, ale specjaliści długo milczeli i milczą jak grób (zrozumiałe ), a jedynie jeden z nich, nieoficjalnie i po cichu puścił "farbę", ale któż "rozsądny" by wierzył w takie plotki, nieprawdaż ?

Zwłaszcza patrząc na przykład otwartości i prawdomówności Rosjan z dokumentacją zbrodni katyńskiej z 1940 roku ...

Data: 2012-04-19 15:42:11
Autor: Bogdan Idzikowski
Mohery, tak to robicie?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmorft$64u$3node2.news.atman.pl...
[...]

A ja czytałem, że pasażerowie feralnej "tutki" zapie***alają w kopalni na Workucie! A prezydenta uczynili brygadzistą! Niech ktoś spróbuje zaprzeczyć!

Data: 2012-04-19 20:29:52
Autor: Grzegorz Z.
Mohery, tak to robicie?
Roman Rumian napisał:

Panie Marku,

[...]

A co było z diecezją bostońską? Też manipulacja tego szmatławca?

Data: 2012-04-19 08:55:56
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Mohery, tak to robicie?

[...]

Poważnie sądzisz, że to oficjalny dokument KK? ;)

BBR

Data: 2012-04-19 12:17:20
Autor: Marek Czaplicki
Mohery, tak to robicie?
Pan hrabia Bobrowski pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 19 kwiecień 2012 08:55:

[...]

Wystarczy to co wiem na temat podejścia do seksualności wg kościoła. Mnie się cały czas wydawa, że sprawa z celibatem polega na tym, że ludzie bez dzieci to mogą do woli strofować innych, że lepiej wiedzą jak dzieci mają być wychowane, nie dając przykładu jak oni w realnym świecie by to uczynili. I to wszystko. :-)

Data: 2012-04-19 12:37:30
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Mohery, tak to robicie?

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jmoong$2r1$2node2.news.atman.pl...
[...]

To tak samo jak Jarosław Kaczyński poucza innych jak żyć.

BBR

Data: 2012-04-19 09:38:05
Autor: Roman Rumian
Mohery, tak to robicie?
[...]

Od dawna ma Pan te objawy ?

http://www.opoka.org.pl/zycie_kosciola/media/autorzy/dziewiecki.html

http://www.opoka.org.pl/biblioteka/Z/ZR/md_tesprawy.html

( i setki jeszcze innych książek,artykułów, setki autorów o odpowiedzialnym współżyciu ).

Roman Rumian

Data: 2012-04-19 12:18:47
Autor: Marek Czaplicki
Mohery, tak to robicie?
Roman Rumian pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 19 kwiecień 2012 09:38:

[...]

Jeżeli pan do seksu potrzebuje poradników to dlaczego sugeruje pan jakoweś "objawy"?

Data: 2012-04-19 12:25:47
Autor: Roman Rumian
Mohery, tak to robicie?
(...)
Jeżeli pan do seksu potrzebuje poradników to dlaczego sugeruje pan jakoweś
"objawy"?

Dlaczego Pan próbuje znowu sugerować coś, co nie ma związku ze mną, ani nie jest prawdą ?
Do pyskówek znajdzie Pan sobie tutaj woelu innych chętnych.

Roman Rumian

Data: 2012-04-19 12:51:21
Autor: Marek Czaplicki
Mohery, tak to robicie?
Roman Rumian pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 19 kwiecień 2012 12:25:

(...)
[...]

To niech pan przestanie innym sugerować jakieś "objawy" zamieszczając swoje linki, będące "objawami" pańskiego widzenia świata.

Data: 2012-04-19 12:56:00
Autor: Roman Rumian
Mohery, tak to robicie?
(...)
To niech pan przestanie innym sugerować jakieś "objawy" zamieszczając swoje
linki, będące "objawami" pańskiego widzenia świata.

Skłamał Pan na temat katolickiego podejścia do seksu i ja wkleiłem link pokazujący, że tak nie jest.

Roman Rumian

P.S. Na resztę pańskich głupich zaczepek nie odpowiem, bo każdy chcący z łatwością sobie znajdzie prawdę.

Data: 2012-04-19 13:05:36
Autor: Marek Czaplicki
Mohery, tak to robicie?
Roman Rumian pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 19 kwiecień 2012 12:56:

(...)
[...]

Więc pan ma "takie objawy"? Nie przeszkadza mi to.

Data: 2012-04-20 21:06:25
Autor: pluton
Mohery, tak to robicie?
( i setki jeszcze innych książek,artykułów, setki autorów o
odpowiedzialnym współżyciu ).

Czy wpolzycie ksiedza z ministrantem jest w swietle tych dokumentow
odpowiedzialne, czy nieodpowiedzialne ?

Nullification

Data: 2012-04-19 09:46:18
Autor: Roman Rumian
Mohery, tak to robicie?
(...)
[...]

Nie zauważył Pan, że ten jedyniesłuszny sposób myślenia o seksie spowodował zapaść i śmierć demograficzna tylu europejskich krajów, i to jest właśnie chore ? A rodziny katolickie są wyjątkowo zdrowe i liczne, zwłaszcza, jeśli przestrzegają dobrych rad swojego Kościoła ?
Przyszłość należy do ich dzieci, w wyniku tego właśnie mechanizmu naturalnej selekcji, o ile również będą się kierowały zasadami swoich rodziców.

Roman Rumian

Data: 2012-04-19 10:44:30
Autor: jadryś
Mohery, tak to robicie?
W dniu 2012-04-19 09:46, Roman Rumian pisze:

[...]

Czyli co proponuje Roman Rumian - rozpłodowość na wielką skalę - a ci którzy ograniczają dzietność ze względu choćby na to że ich na więcej dzieci po prostu nie stać mają płacić i utrzymywać cudze potomstwo?
O o jakich zapaściach krajów europejskich piszesz? Nie wydaje Ci się że to ich bogactwo względem innych części świata to efekt jednego bądź dwu potomków a nie małego stada?

Data: 2012-04-19 11:00:22
Autor: Roman Rumian
Mohery, tak to robicie?
W dniu 2012-04-19 10:44, jadryś pisze:
(....)
Czyli co proponuje Roman Rumian - rozpłodowość na wielką skalę - a ci
którzy ograniczają dzietność ze względu choćby na to że ich na więcej
dzieci po prostu nie stać mają płacić i utrzymywać cudze potomstwo?

Nie, to tylko przykład chorego, lewackiego wyobrażenia o tym co ja sobie myślę, wygodnego ustawiania przeciwnika do bicia, na które ma się ochotę. Bezpodstawne - ja nic takiego nie napisałem.

O o jakich zapaściach krajów europejskich piszesz?

O Niemczech, Hiszpanii, UK, Holandii, Belgii, Szwecji, Austrii itd. Również USA.
http://www.youtube.com/watch?v=A6Cvr2tRAKY

Nie wydaje Ci się że
to ich bogactwo względem innych części świata to efekt jednego bądź dwu
potomków a nie małego stada?

Nie, wszystkie kraje europejskie czy Ameryka, w okresie kiedy najbardziej się rozwijały, w okresie swojej świetności miały liczne rodziny. Liczna rodzina do dzisiaj jest uznawana w normalnych cywilizacjach za dobro najwyższe. Powód jest prosty: nie ma lepszej inwestycji, nawet z punktu widzenia jedynie ekonomii jak inwestycja w dzieci, które szybko dorastają, i zaczynają pracować pomnażając bogactwa, również rodziców.
Wśród moich najbliższych znajomych mam kilku kolegów, którzy dzięki własnym sukcesom zawodowym stworzyli warunki finansowe życia rodzicom o jakich nawet nie marzyli.
Całe bogactwo, jakie może zgromadzić największy, samotny skąpiec nic mu nie da, jeśli nie będzie LUDZI, usługodawców, wytwórców dóbr, które są mu niezbędne do życia. To doskonale widać choćby na przykładzie zapaści systemu emerytalnego, czy tzw. służby zdrowia.

Roman Rumian

Data: 2012-04-19 12:31:21
Autor: Marek Czaplicki
Mohery, tak to robicie?
Roman Rumian pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 19 kwiecień 2012 11:00:

[...]

Więc do dzieła panie Rumianie. Drużyna piłkarska czeka.

Data: 2012-04-19 12:36:35
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Mohery, tak to robicie?

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jmoj9j$t4n$1node2.news.atman.pl...
[...]

Roman Rumian broni czegoś o czym nie ma pojęcia lub wyciąga wnioski na podstawie tego co usłyszy z ambony. Rzeczywistość jest taka, że "wyjątkowo zdrowe" rodziny katolickie w swoich sypialniach odstawiają takie numery, że "te" filmy oglądane na plebaniach to dobranocka.

BBR

Data: 2012-04-19 12:29:18
Autor: Marek Czaplicki
Mohery, tak to robicie?
Roman Rumian pisze na pl.soc.polityka w dniu czwartek 19 kwiecień 2012 09:46:

(...)
[...]

Zauważyłem że właśnie "odpowiedzialne" podchodzenie do płodzenia dzieci spowodowało ustalenie ilości rodzących się dzieci na stałym, na tym najlepszym ze światów. Czy zauważył pan, że najbardziej na świecie rozpleniają się te nacje, które bazują w swoim istnieniu na dobroci innych? Tak samo Europę można oskarżać, że zamieszkują ją ludzie w dobroci swego serca chcący zapewnić wykształcenie, wychowanie i opiekę dla swoich dzieci, a jeszcze wysyłają cały czas pomoc dla biedoty światowej, która zaiste w "odpowiedzialny" sposób podchodzi do seksu, płodząc bez umiaru innych. Nie zapewniając im ani przyzwoitego wyżywienia, mieszkania, wychowania i wykształcenia. Powiem na końcu tak: nie sztuka narobić dziatwy, każdy głupi to potrafi, i powiem więcej. Właśnie głupi i nieodpowiedzialni rozmnażają się najchętniej. :-)

Data: 2012-04-20 21:07:46
Autor: pluton
Mohery, tak to robicie?
 A rodziny katolickie są wyjątkowo zdrowe i liczne,

Ksiadz i 20 ministrantow. To niewatpliwie liczna rodzina,
ale czy zdrowa ?

Nullification

Data: 2012-04-20 21:04:17
Autor: pluton
Mohery, tak to robicie?
ludzie zarówno kościoła jak i przykościelni myślą o seksie. Nie istnieje
dla
nich po prostu,  a bez istnienia seksu nie istnielibyśmy my. I to jest
chore.

Chyba ze jest to seks analny ksiedza z ofiarą.

Nullification

Data: 2012-04-18 22:36:36
Autor: Grzegorz Z.
Mohery, tak to robicie?

http://spierdalaj.pl/

Data: 2012-04-18 23:11:59
Autor: Lorn
Mohery, tak to robicie?
W dniu 2012-04-18 21:42, mkarwan pisze:
Jeśli ciebie uważają za ciotę

Ciebie uważam za ciotę i idiotę, albo zwyczajnie udajesz upośledzonego...

Data: 2012-04-18 23:11:00
Autor: Lorn
Mohery, tak to robicie?
W dniu 2012-04-18 19:42, Grzegorz Z. pisze:
mkarwan napisał:

[...]

Szukanie za niego "linka" to nobilitacja idiotyzmu. Swoimi komentarzami udowadnia swój debilizm.

Mohery, tak to robicie?