"Mohery" - w górę serca !!!

Data: 2011-12-10 12:36:08
Autor: matador
"Mohery" - w górę serca !!!
Data: 2011-12-10 22:30:12
Autor: Marek Czaplicki
"Mohery" - w górę serca !!!
matador pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 10 grudzień 2011 21:36:

Przecież:
#Jesteśmy nie do za...nia.#

;-)

http://wsieci.rp.pl/opinie/horyzonty/Rafal-Ziemkiewicz-Motloch-polski-tez-
jest-czescia-historii-ale-nie-przeceniajmy-jego-sily

matador.

Tu jest lepiej

(...) Jest taka postać z literatury Polski, jaką jest Stanisław Rembek. Zapomniany, nieszczęśliwy pisarz. Ma wstrząsające dzienniki z wojny bolszewickiej. Najbardziej wstrząsający jest moment, kiedy przyjechał tuż przed bitwą pod Warszawą do stolicy na przepustkę. I w tramwaju jacyś ludzie bluzgają na niego, plują mu na mundur i krzyczą, że nienawidzą tej nowej Polski, że nas zniszczą, że bieda, że za cara było lepiej.

Za cara? A w obecnych czasach może za Gierka, który okazał się podczas jednego przedwyborczego czasu patriotą, lewicowym bo lewicowym, ale jednak ze starszo-
średniego pokolenia? :-)

Data: 2011-12-10 13:39:58
Autor: matador
"Mohery" - w górę serca !!!

Marek Czaplicki napisał(a):

Za cara? A w obecnych czasach mo�e za Gierka, kt�ry okaza� si� podczas jednego
przedwyborczego czasu patriotďż˝, lewicowym bo lewicowym, ale jednak ze starszo-
�redniego pokolenia? :-)

Jest jeszcze lepiej.
Teraz Niemcy w w Warszawie Plują na napoleoński mundur... a "nasz"
premier oddaje im naszą kasę, żeby spłacili swoje długi.

matador.

Data: 2011-12-10 22:45:28
Autor: Marek Czaplicki
"Mohery" - w górę serca !!!
matador pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 10 grudzień 2011 22:39:

Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Przykład idzie z góry. Jak się używa historii i przekłamuje pamięć dla doraźnych korzyści politycznych? Ale lepiej jest poręczać za ludzi, którzy mienią się "prawdziwymi Polakami" i opluwają ludzi ubranych w barwy narodowe i przyszli tylko na mecz.

Data: 2011-12-10 22:24:35
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
[...]
przyszli tylko na mecz.

a KTO przeklamuje historie? KTO sie z mna klocil i mial pretensje, ze zamiescilem link do filmu dokumentalnego pt. Historia III RP, ktory demaskuje krecia, antypolska robote prosowieckiego WSI (m.innymi byla w nim mowa o gen.
Czempinskim i Dukaczewskim).

Gucio? czy ty razem z leperchamem ? --

Data: 2011-12-10 23:37:03
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 10 grudzień 2011 23:24:

[...]

Te. Obserwator. Czy ja startowałem na urząd prezydenta i mówiłem o Gierku i nazywałem Oleksego w wiadomy sposób? Czy ja ręczyłem za ludzi za nic mających normy społeczne i w głębokim poważaniu prawo? No odpowiedz. Problem z prawicą w Polsce jest taki, że nigdy nie wiadomo co im przyjdzie w danym tygodniu do pały, żeby zdobyć parę procent w słupkach poparcia. Aktualnie to odchodzi walka o rząd dusz nad słuchaczami pewnego radyjka. Może pogadamy o tym, a może założyć topik? :-)

Data: 2011-12-10 22:53:23
Autor: Obserwator
> [...]
w Polsce jest taki, że nigdy nie wiadomo co im przyjdzie w danym tygodniu do pały, żeby zdobyć parę procent w słupkach poparcia. Aktualnie to odchodzi walka o rząd dusz nad słuchaczami pewnego radyjka. Może pogadamy o tym, a

nie zmieniaj tematu. Twoj idol narobil mase afer, przytula przestepcow i teraz chce sprzedac Polske Niemcom za umieszczenie swojego tylka w wygodnym miejscu. Jakos ci to nie przeszkadza. Nieprawdaz?

Data: 2011-12-10 23:55:22
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 10 grudzień 2011 23:53:

nie zmieniaj tematu. Twoj idol narobil mase afer, przytula przestepcow i
teraz chce sprzedac Polske Niemcom za umieszczenie swojego tylka w wygodnym
miejscu. Jakos ci to nie przeszkadza. Nieprawdaz?

To przyglądnij się tematowi. Dotyczy artykułu pana Ziemkiewicza. Ja wypowiadam się w temacie. :-)

Data: 2011-12-10 23:12:56
Autor: Obserwator
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):

To przyglądnij się tematowi. Dotyczy artykułu pana Ziemkiewicza. Ja wypowiadam się w temacie. :-)

wlasnie sie przygladnalem i widze, ze bredzisz kolejny raz nie na temat.

Data: 2011-12-11 00:18:52
Autor: Marek Czaplicki
 Obserwator pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 11 grudzień 2011 00:12:

[...]

Ło matko. Obserwator. Bez Ciebie bym nie wiedział, że jak powołuję się na słowa z artykułu prawicowego publicysty, a potem chcę je odnieść do prawicy i wskazać jej przewiny to bredzę. Tak to jest jak ktoś chce zrozumieć o co prawicy chodzi. :-)

Data: 2011-12-11 04:21:27
Autor: stevep
Dnia 10-12-2011 o 23:53:23  Obserwator <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl>  napisał(a):

> [...]

teraz chce sprzedac Polske Niemcom za umieszczenie swojego tylka w  wygodnym
miejscu. Jakos ci to nie przeszkadza. Nieprawdaz?

Nie bój nic, jesteś zbyt wielkim idiotą, żeby cię ktoś kupil..
--
stevep

Data: 2011-12-10 23:39:27
Autor: oY!stair

Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Jakby nie patrzeć, panie Marku, może i na złość - JESTEŚMY.
I co pan na to?

Data: 2011-12-11 02:22:14
Autor: Yo!star!
"Mohery" - w górę serca !!!

Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Na jajco.
Proszę szczekać dalej. Kiedyś sobie przypomnicie.

Data: 2011-12-11 04:23:24
Autor: stevep
"Mohery" - w górę serca !!!
Dnia 11-12-2011 o 02:22:14  napisał(a):

Użytkownik - Marek Czaplicki napisał:
  pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 10 grudzień 2011 23:39:

Użytkownik - Marek Czaplicki napisał:
matador pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 10 grudzień 2011 22:39:

Za cara? A w obecnych czasach moďż˝e za Gierka, ktďż˝ry okazaďż˝  siďż˝

A kto ci kundlu dorówna w ujadaniu?

--
stevep

Data: 2011-12-11 04:22:35
Autor: stevep

Marek Czaplicki napisał(a):

[...]

Debilami, nie da się ukryć.

--
stevep

Data: 2011-12-11 04:19:55
Autor: stevep
"Mohery" - w górę serca !!!
Dnia 10-12-2011 o 22:39:58 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

Za cara? A w obecnych czasach moďż˝e za Gierka, ktďż˝ry okazaďż˝ siďż˝  podczas jednego

Czego się naćpałeś kretynie?

--
stevep

Data: 2011-12-10 23:37:17
Autor: oY!stair
"Mohery" - w górę serca !!!
Użytkownik - matador napisał:
Przecież:
#Jesteśmy nie do za...nia.#

;-)

http://wsieci.rp.pl/opinie/horyzonty/Rafal-Ziemkiewicz-Motloch-polski-tez-jest-czescia-historii-ale-nie-przeceniajmy-jego-sily

matador.

Kapitalne!

Data: 2011-12-11 04:19:14
Autor: stevep
"Mohery" - w górę serca !!!
Dnia 10-12-2011 o 21:36:08 matador <matadorpikador@gmail.com> napisał(a):

Przecież:
#Jesteśmy nie do za...nia.#

;-)

http://wsieci.rp.pl/opinie/horyzonty/Rafal-Ziemkiewicz-Motloch-polski-tez-jest-czescia-historii-ale-nie-przeceniajmy-jego-sily

matador.

To ten wyłudzacz dotacji z UE?

--
stevep

Data: 2011-12-11 08:17:51
Autor: Przemysław W
"Mohery" - w górę serca !!!
Użytkownik "matador" <matadorpikador@gmail.com> napisał w wiadomości news:8c476c97-bd63-4b09-9c77-c8993fe5f782n10g2000vbg.googlegroups.com...
Przecież:
#Jesteśmy nie do za...nia.#

Ale jesteście do wy....nia.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

"Mohery" - w górę serca !!!