Moi ulubiency !

Data: 2010-08-22 10:38:57
Autor: 'he®sk'
Moi ulubiency !

Zobaczcie tu:

http://miniurl.pl/zbieranina_psycholi

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-22 10:41:43
Autor: rAzor
Moi ulubiency !
Darz bór! Użytkownik... he he - 'he®sk' raczył napisać:

Zobaczcie.........

Przestań zmieniać nick i adres, bo mi z sitka wyłazisz, gnoju.
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-22 11:54:29
Autor: mkarwan
Moi ulubiency !

Użytkownik "rAzor" <napisz.na.berdyczow@albo.kas.indziej.com> napisał w wiadomości news:i4qns7$95g$1news.onet.pl...
Zobaczcie.........

Przestań zmieniać nick i adres, bo mi z sitka wyłazisz, gnoju.

Czemu wspierasz spamera reagujÄ…c na jego listy?
Czy sądzisz, że twoja reakcja cokolwiek zmieni?
Nie zmieni.
On tak ma od dawna.
To przypadek psychiatryczny.

Data: 2010-08-23 14:50:32
Autor: Grzegorz Z.
Moi ulubiency !
Dnia Sun, 22 Aug 2010 10:41:43 +0200, rAzor napisaù(a):

Darz bór! Uýytkownik... he he - 'he®sk' raczyù napisaã:

Zobaczcie.........

Przestañ zmieniaã nick i adres, bo mi z sitka wyùazisz, gnoju.

Lamer!

Data: 2010-08-23 10:09:43
Autor: Zahir
Moi ulubiency !

U¿ytkownik "'heRsk'" <super_bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:seo176tuuhcrsodmnehaeg9l6edofbt7he4ax.com...

Zobaczcie tu:

http://miniurl.pl/zbieranina_psycholi

Pe³na zgoda! Zdecyduj siê tylo: ulubieñcy czy psychole? A mo¿e uwielbiasz tych psycholi?

--

Zahir

Moi ulubiency !