Moi ulubiency

Data: 2010-10-10 08:39:38
Autor: heÂŽsk
Moi ulubiency

http://miniurl.pl/padalceiplankton

Data: 2010-10-10 08:43:55
Autor: Askay
Moi ulubiency

Użytkownik "heRsk" <bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:psn2b6517g0gr818c9i939jl39kd6771la4ax.com...

http://miniurl.pl/padalceiplankton

Czym Ci podpadli? Jakiś Warzyywny wymieniał ich jako forumowych jełopów! Co to za jedni?

Data: 2010-10-10 09:35:03
Autor: cytryna
Moi ulubiency

http://miniurl.pl/padalceiplankton

Heniu, jesteś wyjątkowym idiotą, co gorsza także nie bladą kanalią. Ty mnie trzymasz w kf a ja ciebie w kiszce stolcowej. Twój koniec jest już bliski, trubadurze gloryfikujący mordy polityczne.

Data: 2010-10-10 12:51:01
Autor: Askay
Moi ulubiency

Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisał w wiadomości news:7d75.00000dd2.4cb16ca7newsgate.onet.pl...

[...]

Na tym forum piszą chyba sami obłąkańcy! Często grzebiesz w tej swojej kiszce stolcowej? ;-)

Moi ulubiency