Data: 2009-03-29 22:53:37 | |
Autor: J.F. | |
Moich bojów z cieniasem ciąg dalszy | |
On Fri, 27 Mar 2009 22:27:04 +0100, Tomasz Pyra wrote:
Na biegu jałowym po resecie kompa i zrobieniu adaptacji: A w czym problem - ze nie kreci szybciej ? Jak widac kreci, ciekawe tylko czemu - czyzby za bogata mieszanka ? Tam jest MAP czy MAF ? Przy wyzszych obrotach MAP powinno byc chyba mniejsze ? Jesli jednak jest to duzo nizej niz wydaje sie ze powinno byc, to czeka cie chyba kolejna kontrola wszystkiego: -rozrzad dobry ? [walek, ustawienie, luz zaworowy] -zaplon we wlasciwym momencie ? -dolot powietrza sie nie blokuje ? [sprobuj bez filtru] -wtryskiwacze fabryczne ? -swiece dobre ? .... -a benzyna to dobra ? Zastanawia mnie niezmieniaj±cy się k±t wyprzedzenia zapłonu, ale z drugiej strony nie wiem co ten parametr odczytany z komputera oznacza A komputer od tego silnika czy grzebany ? Tak patrzę że przy sterowaniu lambd± silnik wkręca się wyżej pomimo że dostaje mniej paliwa, czyżby silnik był zalewany? I je¶li tak to dlaczego? Z tym cisnieniem to na pewno dobrze ? Nie ma tam jakiegos regulatora zeby bylo stale nadcisnienie nad kolektorem ? J. |
|