Data: 2009-03-28 08:53:11 | |
Autor: MarcinJM | |
Moich bojów z cieniasem ciąg dals zy | |
Tomasz Pyra pisze:
na biegu jałowym: Tu mi sie nie podoba, na biegu jalowym przy takim wyprzedzeniu silnik nie ma prawa sie krecic. 30o na jalowym to bardzo duzo. A ponieważ: Obroty silnika - 5000rpm (około) To cos jest z zaplonem, a scislej z odczytami. Zrob tak: wykrec jedna swiece ustwaw tlok w GZP i naznacz na kole pasowym znacznik (chyba, ze jest naciety, w SC 1.1 chyba jest). Zobacz lampa strobo jak sie ksztaltuje wyprzedzenie zaplonu. Wyglada na to, ze realne wyprzezenie bedzie w okolicy 10o, i nie zmienia sie w funkcji obrotow, stad uzasadnione niekrecenie silnika na wyzszych obrotach. A skad te odczyty to pojecia nie mam. Powyzsze opieram na innych silnikach, ale na oko liczac przy 800-900 rpm, przy 30o efektywne cissnienie narosloby na jalowym okolo 20o przed GZP i silnik nie bylby w stanie pracowac. Czuje, ze tutaj masz babola :) -- Pozdrawiam MarcinJM |
|