Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Moich bojów z cieniasem ciąg dals zy

Moich bojów z cieniasem ciąg dals zy

Data: 2009-03-28 08:53:11
Autor: MarcinJM
Moich bojów z cieniasem ciąg dals zy
Tomasz Pyra pisze:
na biegu jałowym:
Kąt wyprzedzenia zapłonu - 30 stopni

Tu mi sie nie podoba, na biegu jalowym przy takim wyprzedzeniu silnik nie ma prawa sie krecic. 30o na jalowym to bardzo duzo.

A ponieważ:
Obroty silnika - 5000rpm (około)
Kąt wyprzedzania zapłonu - 31 stopni

To cos jest z zaplonem, a scislej z odczytami.

Zrob tak: wykrec jedna swiece ustwaw tlok w GZP i naznacz na kole pasowym znacznik (chyba, ze jest naciety, w SC 1.1 chyba jest).
Zobacz lampa strobo jak sie ksztaltuje wyprzedzenie zaplonu.

Wyglada na to, ze realne wyprzezenie bedzie w okolicy 10o, i nie zmienia sie w funkcji obrotow, stad uzasadnione niekrecenie silnika na wyzszych obrotach.

A skad te odczyty to pojecia nie mam.

Powyzsze opieram na innych silnikach, ale na oko liczac przy 800-900 rpm, przy 30o efektywne cissnienie narosloby na jalowym  okolo 20o przed GZP i silnik nie bylby w stanie pracowac.

Czuje, ze tutaj masz babola :)

--
Pozdrawiam
MarcinJM

Moich bojów z cieniasem ciąg dals zy

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona