Moich bojów z cieniasem ciąg dalszy

Data: 2009-03-27 23:06:43
Autor: Karolek
Moich bojów z cieniasem ciąg dalszy

Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w wiadomości news:gqjgsa$4cd$1nemesis.news.neostrada.pl...
Nadal walczę z silnikiem 1.2 16V MPI 86KM z Punto I, mam trochę nowych danych więc może ktoś coś mi podpowie, bo mi się już pomysły kończą.

Sprawdz czy nie ma lewego powietrza, sprawdz tez MAP, powinien on dawac na biegu jalowym cos kolo 2V, a po przygazowaniu kolo 4V (nie wiem jakie wartosci powinien na diagnostyce pokazywac) , sprawdz tez czujnik temperatury powietrza w kolektorze ssacym.
Znajac fiaty to moze byc tez uszkodzony komputer... ostatnio w punto II 1.2 mialem obudowe kompa nie szczelna i komputer sobie zgnil... ale tam bylo latwiej bo w ogole nie odpalal.
Posprawdzaj tez te zaworki od biegu jalowego czy tez pochlaniacza par paliwa o ile masz to u siebie.

Karolek

Moich bojów z cieniasem ciąg dalszy