[Piątkowo] Moim kolejnym autem będzie coś z końcówką CC.

Data: 2010-07-08 17:57:44
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
[Piątkowo] Moim kolejnym autem będzie coś z końcówką CC.
Oto powód:
http://www.metacafe.com/watch/4476213/take_my_parking_space_will_you/

:-P

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-07-08 16:01:35
Autor: to
[Piątkowo] Moim kolejnym autem będzie coś z końcówką CC.
Data: 2010-07-08 19:06:14
Autor: masti
[Piątkowo] Moim kolejnym autem będzie coś z końcówką CC.
Dnia pięknego Thu, 08 Jul 2010 17:57:44 +0200, osobnik zwany Marcin
\"Kenickie\" Mydlak wystukał:

Oto powĂłd:
http://www.metacafe.com/watch/4476213/take_my_parking_space_will_you/

:-P

10/10 :)

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-07-09 12:47:30
Autor: J.F.
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:i14shm$b7o$1news.dialog.net.pl...
Oto powód:
http://www.metacafe.com/watch/4476213/take_my_parking_space_will_you/
:-P

Ale co - zabronisz kobiecie chodzic w szpilkach, czy zakupisz gumowe ochraniacze ?
Bo to jest fajne w reklamie, ale potem zostaja dziury w tapicerce i wgniecenia na blasze :-)

J.

P.S. A pamietasz podobne zalety koncowki SW ? :-)

[Piątkowo] Moim kolejnym autem będzie coś z końcówką CC.