Mój Dawidek chce zostać szefem niemieckich banków

Data: 2011-05-01 11:15:27
Autor: boukun
Mój Dawidek chce zostać szefem niemieckich banków
Przyszedł do mnie i powiedział, że marzy o studiach ekonomicznych w Niemczech,
żeby potem przej±ć władzę nad bankami w Niemczech. Ja mu na to, że lepiej
chyba być kanclerzem Niemiec, a on do mnie: "głupi jeste¶ tato, kanclerz je za
bardzo na widoku i każdy mu na ręce patrzy, a bankiera nikt nie tknie."

Dawidek chodzi dopiero do 3 klasy gimnazjum a już jest m±drzejszy ode mnie.
Mnie komuna pozbawiła możliwo¶ci działania, a on może w każdej chwili
emigrować. Niemieckie obywatelstwo ma już teraz.

boukun

Data: 2011-05-01 13:24:21
Autor: boukun
Mój Dawidek chce zostać szefem niemieckich banków

Użytkownik "boukun" <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ipjfcf$6t4$1inews.gazeta.pl...

Podszywacz z GWna i wszystko jasne...

boukun

Data: 2011-05-01 13:25:23
Autor: boukun
Mój Dawidek chce zostać szefem niemieckich banków

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ipjgfe$foe$1mx1.internetia.pl...

[...]

Dawidek chodzi do czwartej klasy podstawówki...

boukun

Data: 2011-05-01 14:35:49
Autor: Psychol
[...]

Jakiż ty jeste¶ biedny!

PhD

Data: 2011-05-01 21:57:54
Autor: jadrys
W dniu 2011-05-01 13:15, boukun pisze:
Przyszedł do mnie i powiedział, że marzy o studiach ekonomicznych w Niemczech,
żeby potem przejąć władzę nad bankami w Niemczech.
boukun

Nie ma wyboru. - Szefem polskiego nie zostanie bo takich juĹĽ nie ma.

Data: 2011-05-02 02:10:24
Autor: Jakub A. Krzewicki
Mój Dawidek chce zostać szefem niemieckich banków
niedziela, 1 maja 2011 13:15. carbon entity 'boukun' <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl>

Przyszedł do mnie i powiedział, że marzy o studiach ekonomicznych w
Niemczech, żeby potem przejąć władzę nad bankami w Niemczech. Ja mu na to,
że lepiej chyba być kanclerzem Niemiec, a on do mnie: "głupi jesteś tato,
kanclerz je za bardzo na widoku i każdy mu na ręce patrzy, a bankiera nikt
nie tknie."

Dawidek chodzi dopiero do 3 klasy gimnazjum a juĹĽ jest mÄ…drzejszy ode
mnie. Mnie komuna pozbawiła możliwości działania, a on może w każdej
chwili emigrować. Niemieckie obywatelstwo ma już teraz.

boukun

A such boytshik ten Davidek! A gut kepele far a yidishe bachur! ;)

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Mój Dawidek chce zostać szefem niemieckich banków