Mój Dawidek chce zostać szefem niemieckich banków

Data: 2011-05-01 13:24:21
Autor: boukun
Mój Dawidek chce zostać szefem niemieckich banków

Użytkownik "boukun" <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ipjfcf$6t4$1inews.gazeta.pl...
Przyszedł do mnie i powiedział, że marzy o studiach ekonomicznych w Niemczech,
żeby potem przejąć władzę nad bankami w Niemczech. Ja mu na to, że lepiej
chyba być kanclerzem Niemiec, a on do mnie: "głupi jesteś tato, kanclerz je za
bardzo na widoku i każdy mu na ręce patrzy, a bankiera nikt nie tknie."

Dawidek chodzi dopiero do 3 klasy gimnazjum a już jest mądrzejszy ode mnie.
Mnie komuna pozbawiła możliwości działania, a on może w każdej chwili
emigrować. Niemieckie obywatelstwo ma już teraz.

boukun

--

Podszywacz z GWna i wszystko jasne...

boukun

Data: 2011-05-01 13:25:23
Autor: boukun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ipjgfe$foe$1mx1.internetia.pl...

[...]

Dawidek chodzi do czwartej klasy podstawówki...

boukun

Mój Dawidek chce zostać szefem niemieckich banków