Mój Dawidek nie chce żyć w kraju rządzonym przez Żydów

Data: 2010-08-10 03:29:11
Autor: boukun
Mój Dawidek nie chce żyć w kraju rządzonym przez Żydów
Mój syn Dawid podszedł do mnie wczoraj, gdy oglądałem niemiecki kanał RTL, i
powiedział, że on nie chce już dłużej żyć w tym "żydowskim kraju". Poskarżył
się, że pani od polskiego niesłusznie dała mu złą ocenę. Rozpłakał się i
powiedział, że chce się przeprowadzić do Niemiec. Ja mu na to, że w Niemczech
też rządzą Żydzi, tak jak w Polsce, ale niemieccy Żydzi bardziej dbają o swój
naród, dają wyższe emerytury i zasiłki. On na to, że nie chce zasiłku i że
chce uczciwe pracować. Wytłumaczyłem mu, że praca dla Żydów i pod żydowskim
krzyżem jeszcze mu bokiem wyjdzie. Już ja go tak wyszkolę, że nie zhańbi się
ani jednym dniem pracy dla systemu. boukun

Data: 2010-08-09 23:48:38
Autor: Hans Kloss
Mój Dawidek nie chce żyć w kraju rządzonym przez Żydów
On 10 Sie, 05:29, "boukun" <mkara...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Mój syn Dawid
Jak mu się w Polsce nie podoba to go wyślij do Erecu, do swoich- na
pewno jakieś miejsce w kibucu się dla niego znajdzie. I sam tez
wypierdalaj, tam będziesz mógł pluć na chrześcijańskie symbole ile
dusza zapragnie i jeszcze cię rodacy pochwalą.
J-23

Data: 2010-08-10 10:45:18
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:0f16e7d2-4412-4dd6-8481-1cc4b9c55ec4y11g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
Abstrahując od tego, że ten powyżej to nie mój post, to co to są chrześcijańskie symbole?

Adrianka mi wczoraj powiedziała, że ostatni chrześcijanin zginął na krzyżu...

boukun

Data: 2010-08-10 08:40:21
Autor: Komooch

Użytkownik "boukun" <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3qh27$9el$1inews.gazeta.pl...
[...]

Gościu, co ty ćpasz, że wypisujesz takie brednie?

--

Zahir

Data: 2010-08-10 10:42:23
Autor: boukun
[...]

Dawid podszywańcu jest teraz w Niemczech i szlifuje język w swojej przyszłej ojczyźnie. Dawid powiedział, że mu się w Polsce nie podoba i ja mu się wcale nie dziwię...

boukun

Data: 2010-08-10 11:52:55
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-10 10:42, boukun pisze:

[...]

Niestety dla ciebie i dla Dawidka, - ojczyznę ma się tylko jedną. I nawet doskonałe opanowanie tego języka i zmiana obywatelstwa nie uchroni, już Dawida przed chociaż raz rzuconymi słowami pod jego adresem przez rdzennych mieszkańców niemieckiej ziemi - ty przybłędo, ty polaku..

Data: 2010-08-10 12:26:51
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]

Niestety dla ciebie i dla Dawidka, - ojczyznę ma się tylko jedną. I nawet doskonałe opanowanie tego języka i zmiana obywatelstwa nie uchroni, już Dawida przed chociaż raz rzuconymi słowami pod jego adresem przez rdzennych mieszkańców niemieckiej ziemi - ty przybłędo, ty polaku..

Aby coś takiego usłyszeć, nie trzeba jechać do Niemiec.
Zdarzyło mi się na internetowym forum światowym, że jakaś Niemka ni stąd ni zowąd wysłała mi tekst: "Du polnische schweine" (choć wcale w tej dyskusji się nie udzielała).

Data: 2010-08-10 13:37:03
Autor: boukun

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001156.4c61296bnewsgate.onet.pl...
> [...]

zowąd wysłała mi tekst: "Du polnische schweine" (choć wcale w tej dyskusji się

A skąd wiesz, że to była Niemka, a nie np. kupa?

boukun

Mój Dawidek nie chce żyć w kraju rządzonym przez Żydów