Mój Dawidek nie chce żyć w kraju rządzonym przez Żydów

Data: 2010-08-10 08:40:21
Autor: Komooch
Mój Dawidek nie chce żyć w kraju rządzonym przez Żydów

Użytkownik "boukun" <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3qh27$9el$1inews.gazeta.pl...
Mój syn Dawid podszedł do mnie wczoraj, gdy oglądałem niemiecki kanał RTL, i
powiedział, że on nie chce już dłużej żyć w tym "żydowskim kraju". Poskarżył
się, że pani od polskiego niesłusznie dała mu złą ocenę. Rozpłakał się i
powiedział, że chce się przeprowadzić do Niemiec. Ja mu na to, że w Niemczech
też rządzą Żydzi, tak jak w Polsce, ale niemieccy Żydzi bardziej dbają o swój
naród, dają wyższe emerytury i zasiłki. On na to, że nie chce zasiłku i że
chce uczciwe pracować. Wytłumaczyłem mu, że praca dla Żydów i pod żydowskim
krzyżem jeszcze mu bokiem wyjdzie. Już ja go tak wyszkolę, że nie zhańbi się
ani jednym dniem pracy dla systemu.

boukun

Gościu, co ty ćpasz, że wypisujesz takie brednie?

--

Zahir

Mój Dawidek nie chce żyć w kraju rządzonym przez Żydów