Mój Dawidek nie chce żyć w kraju rządzonym przez Żydów

Data: 2010-08-10 10:42:23
Autor: boukun
Mój Dawidek nie chce żyć w kraju rządzonym przez Żydów

Użytkownik "boukun" <mkarawan@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i3qh27$9el$1inews.gazeta.pl...
Mój syn Dawid podszedł do mnie wczoraj, gdy oglądałem niemiecki kanał RTL, i
powiedział, że on nie chce już dłużej żyć w tym "żydowskim kraju".

boukun

--

Dawid podszywańcu jest teraz w Niemczech i szlifuje język w swojej przyszłej ojczyźnie. Dawid powiedział, że mu się w Polsce nie podoba i ja mu się wcale nie dziwię...

boukun

Data: 2010-08-10 11:52:55
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-10 10:42, boukun pisze:

[...]

Niestety dla ciebie i dla Dawidka, - ojczyznę ma się tylko jedną. I nawet doskonałe opanowanie tego języka i zmiana obywatelstwa nie uchroni, już Dawida przed chociaż raz rzuconymi słowami pod jego adresem przez rdzennych mieszkańców niemieckiej ziemi - ty przybłędo, ty polaku..

Data: 2010-08-10 12:26:51
Autor: kochamspamWYTNIJTO
> [...]

Niestety dla ciebie i dla Dawidka, - ojczyznę ma się tylko jedną. I nawet doskonałe opanowanie tego języka i zmiana obywatelstwa nie uchroni, już Dawida przed chociaż raz rzuconymi słowami pod jego adresem przez rdzennych mieszkańców niemieckiej ziemi - ty przybłędo, ty polaku..

Aby coś takiego usłyszeć, nie trzeba jechać do Niemiec.
Zdarzyło mi się na internetowym forum światowym, że jakaś Niemka ni stąd ni zowąd wysłała mi tekst: "Du polnische schweine" (choć wcale w tej dyskusji się nie udzielała).

Data: 2010-08-10 13:37:03
Autor: boukun

Użytkownik <kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:47f6.00001156.4c61296bnewsgate.onet.pl...
> [...]

zowąd wysłała mi tekst: "Du polnische schweine" (choć wcale w tej dyskusji się

A skąd wiesz, że to była Niemka, a nie np. kupa?

boukun

Mój Dawidek nie chce żyć w kraju rządzonym przez Żydów