Data: 2015-10-04 01:52:35 | |
Autor: amarant1984 | |
Mój MasterCard + PIN do sąsiada? Jaka reklamacja? | |
przekoloryzowałem w tytule lecz .. ko wie gdzie jest moja karta? Rozumiem, że ktoś obcy aktywował twoją kartę MC? Lepiej sprawdź jeszcze raz, bo Meritum wysyłał nowe karty od sierpnia, jeśli dobrze pamiętam. Problem w tym, że ja Master Card do tej pory nie otrzymałem (ani karty ,ani PINu), adres korespondencyjny jest co prawda ustawiony na moja teściową (nie wiem czemu bo podawałem inny!), ale teściowa wyjechała kilka dni temu (mamy poaździernik!) zagramanicę i nic mi niee przekazywała (a dzwoni zaraz jak cos do mnie). Do mnie nie doszedł PIN do nowej karty. Po prostu zaktualizuj adres korespondencyjny w systemie transakcyjnym, a potem zadzwoń na infolinię MeritumBank i wyjaśnij, że nie otrzymałeś karty i/lub PINu. Zastrzegą starą kartę MC i wyślą nowy komplet karta+PIN na zaktualizowany adres. U mnie nowa karta z PINem doszła w około 1,5 tygodnia. Co mam napisac w reklamacji (papierowej) do banku? Jakich ch..w im nawsadzac by wszelkie wypłaty z mojego konta mnie nie obciążały? Przede wszystkim zastrzeż kartę MC, która do ciebie nie doszła. |
|
Data: 2015-10-04 16:24:45 | |
Autor: Dąbrowski | |
Mój MasterCard + PIN do sąsiada? Jaka reklamacja? | |
W dniu 2015-10-04 10:52, amarant1984@gmail.com pisze:
mBank przysłał mi kartę kredytową w otwartej (niezaklejonej) kopercie. Zadzwoniłem na infolinię, przełączyli do działu kart, tam reklamację przyjęli i uznali, że najlepiej będzie jak tę kartę zastrzegę a oni wyślą mi nową. Po tygodniu dostałem nową kartę a mój rachunek został obciążony kwotą 10 zł za wysłanie nowej karty w miejsce zastrzeżonej. Na infolinii dowiedziałem się, że taka jest procedura. Chyba lepiej byłoby gdybym skłamał, że tej karty w otwartej kopercie wcale nie dostałem. |
|