Mój Wrocław cywilizacyjną stolicą Polski...

Data: 2009-05-17 14:26:41
Autor: Tzva Adonai
Mój Wrocław cywilizacyjną stolicą Polski...
Cywilizacyjną stolicą Polski, w której rodzi się właśnie potęga techniczna,
naukowa, gdzie rośnie prawdziwe europejskie centrum - nazwał premier Donald
Tusk Wrocław, gdzie odbyła się konwencja PO przed wyborami Parlamentu
Europejskiego. Chciałem mówić o tym, z jaką uwagą patrzą na Dolny Śląsk Polacy i
Europejczycy. Tu rośnie prawdziwe europejskie centrum. Dziś i w przyszłości te
miliony zł, które zainwestowano w naukę i cywilizacyjny postęp akurat tu we
Wrocławiu i na Dolnym Śląsku dały nadzwyczajny efekty - mówił premier.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,6616361,Tusk__Wroclaw_cywilizacyjna_stolica_Polski.html

--

Mój Wrocław cywilizacyjną stolicą Polski...