Mój czwarty dzień szkolenia

Data: 2009-06-04 16:35:56
Autor: awe
Mój czwarty dzień szkolenia
Hehhe, lojezu dobre to wszystko ale najbardziej mnie razi ze cwokowi cos sie wydaje cos tam niby wie, cos mu powiedziano i on z tym sie zgadza - ot Libertas jest zly. A niby dlaczego? Ja tego nie wiem. Naprawde nie mam pojecia czym i kim jest ta partia. Wiem tylko ze zgadza sie z UE w sprawie zaleznosci panstw czlonkowskich od UE - w czym ma racje.
Do tego widac w tym wszystkim cale popierdolenie. Facet socjalista, starej daty wykladowca czyli zamortyzowany na maksa uczy kapitalizmu i agituje przeciw partii ktora prawde mowic jest zbiezna z jego fobiami i odczuciami
To cale rozmycie swojego miejsca w tej calej sferze politycznej jest typowe dla cwokow postsocjalistycznych. Tak sie wiec konczy oderwanie chlopa od kosy
awe

Mój czwarty dzień szkolenia