Mój full trzeszczy

Data: 2009-05-24 12:35:21
Autor: r2rec
Mój full trzeszczy
On 22 Maj, 09:11, darek...@go2.pl wrote:

Rama w moim rowerku - Bergamont evolve 5.7 po ok, 1500 km zaczęła
trzeszczeć.

miałem właśnie podobnie
pomogło odkręcenie dampera, wyczyszczenie i przesmarowanie tulei na
których jest zamocowany do ramy

powodzenia
Artur
r2rec

Data: 2009-05-25 23:26:30
Autor: darek ru
Mój full trzeszczy
On 24 Maj, 21:35, r2rec <r2...@r2projekt.com> wrote:
> [...]

> trzeszczeć.

miałem właśnie podobnie
pomogło odkręcenie dampera, wyczyszczenie i przesmarowanie tulei na

Hej.
1. odkręciłem damper i przesmarowałem tuleje - jak radziłeś
2. rozkręciłem zawias, zjąłem oś iwszystko dokładnie oczyściłem - tak
jak radził kml i inni.

I jest cisza, nareszcie, dzięki za wszystkie porady.

pozdrawiam
Darek

Mój full trzeszczy