Mój ideał polskiego patrioty...

Data: 2009-05-25 05:42:18
Autor: cirrus
Mój ideał polskiego patrioty...
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@litwa.pl> napisał w wiadomości news:gvcapd$std$1news.eternal-september.org...
Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:gvbe7j$sd4$1inews.gazeta.pl...
.. to zwolennik nieskrępowanego wolnego rynku i zaopatrzenia Polski w
broń nuklearną...
Jeśli ktoś taki się znajdzie, to zagłosuję
Że co?
Większość tu piszących mogłaby się pod powyższymi postulatami podpisać.
Nie jestem pewien Pietrzykowskiego, ale to akurat głąb kapuściany.
Jaksa

Ty kretynie akurat się znasz na głąbach bo zamiast głowy masz kapustę, a ona też ma zwoje.

--
stevep

Mój ideał polskiego patrioty...