Mój idol

Data: 2009-05-05 13:52:44
Autor: kigam
Mój idol
Janek W. moim idolem jest.

Data: 2009-05-05 12:33:04
Autor: kc
Mój idol
kigam <pilot.zolwia@gmail.com> napisał(a):
Janek W. moim idolem jest.

Krótka moja tu obecność, bo krótka, ale ja mam dwóch. Jest jeszcze wielki nieobecny P.

kc --

Data: 2009-05-06 10:40:08
Autor: Flyte
Mój idol
Krótka moja tu obecność, bo krótka, ale ja mam dwóch. Jest jeszcze wielki nieobecny P.
A skad wiesz ze P. to nie Janek - i na odwrot?

Co sie podzialo z Czlowiekiem Renesansu Expertem?

Flyte

Data: 2009-05-06 10:59:41
Autor: kigam
Mój idol

Użytkownik "Flyte" <flyteWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> nieobecny P.
A skad wiesz ze P. to nie Janek - i na odwrot?

Co sie podzialo z Czlowiekiem Renesansu Expertem?

Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.p

Ekspert to był człowiek z polotem hehe. Jeden z moich ulubionych jego
cytatów dotyczących giełdy:

"Moge w kazdej chwili zatrzymac jutrzejszy spadek na Wall Street,
gdyz wiem jakie beda jutrzejsze wskazniki,
jezeli nie podejme zadnych dzialan.
Swoje warunki podalem."

Data: 2009-05-06 19:06:02
Autor: p
Mój idol

http://licorea.pl/bart/blog/tag/ekspierd/

Data: 2009-05-05 13:56:46
Autor: Jan Werbiński
Mój idol
Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości news:gtp9db$57t$1atlantis.news.neostrada.pl...
Janek W. moim idolem jest.

To kupuj dziś.
Przecież to tylko korekta, a później strzał w górę!

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-05-05 14:05:31
Autor: kigam
Mój idol

Użytkownik "Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> napisał w
wiadomości news:gtpa3f$3op$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> napisał w wiadomości
> Janek W. moim idolem jest.

To kupuj dziś.
Przecież to tylko korekta, a później strzał w górę!

Dzięki za poradyje, wziołem rzetony i jusz postawione. Kiedy ten szczał.

Data: 2009-05-05 14:06:37
Autor: george
Mój idol

"Jan Werbiński" <janwer_usenet_2008_01@janwer.com> wrote in message news:gtpa3f$3op$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

tym razem to może niekoniecznie.
Pawlak puścił takiego bąka, że aż Wibor zrobił "kobrę"...

george

Data: 2009-05-06 10:22:04
Autor: george
Mój idol

[...]