Mój kochany TOR....

Data: 2009-11-19 10:24:31
Autor: Tzva Adonai
Mój kochany TOR....
.... na którego uwzięły się ostatnio usenetowe ciecie stał się po raz
pierwszy temat prasowego artykułu w Polsce... Używam go od wielu lat i
od wielu lat aktywnie uczestniczę w jego rozwoju... To obecnie jedyna
technologia, która daje mi przewagę nawet nad największą i
najpotężniejszą agencją wywiadowczą CIA, która jest bezsilna wobec
technologii trasowania cebulowego... Co dopiero mówić o naszych
polskich smerfach... TOR to obecnie gwarancja totalnej bezkarności i
anonimowości...

***

Gdzie znaleźć dziecko? Co zrobić, żeby zgwałcony chłopczyk nie
powiedział nic rodzicom? Czy sperma szkodzi dzieciom? - takie między
innymi dyskusje toczą się w ogólnoświatowej sieci TOR wypełnionej po
brzegi dziecięcą pornografią. Sieci, która zapewnia swoim użytkownikom
całkowitą anonimowość i bezkarność. Policja jest bezsilna

"Czy śmieszy was tak samo jak mnie, że Polska ma jedną z
najostrzejszych ustaw przeciwko pedofilii i pornografii dziecięcej a
my sobie na tym forum jak gdyby nigdy nic gadamy o tych sprawach,
wymieniamy filmami, linkami do filmów, propagujemy pedofilię,
sugerujemy w jaki sposób zdobywać dzieci, generalnie łamiemy tę ustawę
po całości a wszyscy nam mogą skoczyć? Fakt ten wzbudza we mnie wielką
wesołość. A będzie nas coraz więcej, ponieważ ludzie na poważnie
zainteresowani tematyką pedo i tak tutaj trafią" - te słowa na forum w
sieci TOR zamieścił jeden z jego użytkowników, który ukrywa się pod
nickiem "Misio".

Forum działa w ramach sieci TOR, która powstała na potrzeby Marynarki
Wojennej Stanów Zjednoczonych. - Miała służyć szyfrowaniu informacji.
Z czasem projekt został przejęty przez zwykłych użytkowników, którzy
zaczęli go udoskonalać na własną rękę - mówi Rafał Petras z magazynu
komputerowego "CHIP".

Używając tego systemu nie łączymy się bezpośrednio z witryną tylko z
jednym z przypadkowych komputerów (tzw. węzłów), który przekazuje
nasze żądanie do następnej losowo wybranej maszyny. Pomiędzy nami a
witryną, na którą wchodzimy zawsze jest kilka takich połączeń. - Węzły
nie zapamiętują skąd, dokąd i co przesyłały. Często to prywatne
komputery. Poza tym co dziesięć minut ta trasa jest automatycznie
zmieniania - wyjaśnia Petras. Zapewnia to użytkownikom praktycznie
całkowitą anonimowość.

http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,7271969,Jak_dobrze_gwalcic_dzieci__Pedofil_radzi_w_sieci.html

Data: 2009-11-19 18:53:53
Autor: Karol
Mój kochany TOR....
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):  (ciach)

ten post to kolejny przyklad na to w jaki sposob pod pretekstem pozornego zwalczania pedofilii, zydowska GW ta pedofilie propaguje, a ty degeneracie w tym ewidentnie uczestniczysz. Osobiscie podejrzewam, na podstawie twoich
wpisow, ze sam jestes pedofilem.

Jesli nadal bedziesz to tutaj robil, to mozesz miec problemy, jak kogos
wkurwisz, debilu:

*Tor nie oferuje całkowitej anonimowości i przy założeniu dostępu do
odpowiednio dużych środków technicznych możliwe jest wytropienie danego
użytkownika tej sieci*

Data: 2009-11-19 11:02:00
Autor: Tzva Adonai
Mój kochany TOR....
Karol  napisał(a):

*Tor nie oferuje calkowitej anonimowosci

To kłamstwo.. Sieć TOR daje stuprocentową gwarancję anonimowości... To
ideał, nie do przejścia... W jego rozwoju uczestniczą najtęższe głowy
informatycznego świata i to wyłącznie pod pseudonimami i z pobudek
osobistych.. Nierzadko te same głowy, które pracują dla rządów i
wywiadów...

Data: 2009-11-19 19:06:18
Autor: Karol
Mój kochany TOR....
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):
Karol  napisa=B3(a):

> *Tor nie oferuje calkowitej anonimowosci

To k=B3amstwo.. Sie=E6 TOR daje stuprocentow=B1 gwarancj=EA anonimowo=B6ci.=
idea=B3, nie do przej=B6cia... W jego rozwoju uczestnicz=B1 najt=EA=BFsze g=
=B3owy
informatycznego =B6wiata i to wy=B3=B1cznie pod pseudonimami i z pobudek
osobistych.. Nierzadko te same g=B3owy, kt=F3re pracuj=B1 dla rz=B1d=F3w i
wywiad=F3w...

 goowno prawda, pedofilu i uwazaj bo cie dopadna.

Data: 2009-11-19 20:07:34
Autor: Jadrys
Mój kochany TOR....
Tzva Adonai pisze:
Karol  napisał(a):

*Tor nie oferuje calkowitej anonimowosci

To kłamstwo.. Sieć TOR daje stuprocentową gwarancję anonimowości..

Nie ma czegoś takiego.

Data: 2009-11-19 19:10:33
Autor: Karol
Mój kochany TOR....
Jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
Tzva Adonai pisze:
> Karol  napisał(a):
>
>   >> *Tor nie oferuje calkowitej anonimowosci
> To kłamstwo.. Sieć TOR daje stuprocentową gwarancję anonimowości..

Nie ma czegoś takiego.
 oczywiscie, ze nie ma ale to glupi zboczeniec. --

Data: 2009-11-19 11:17:21
Autor: Tzva Adonai
Mój kochany TOR....
Karol napisał(a):

oczywiscie, ze nie ma ale to glupi zboczeniec.

Nie jestem pedofilem kretynie, nie staje mi na widok dzieci, choć
przyznaję, że oglądałem kilka tego typu materiałów z czystej
ciekawości i wcale tego nie żałuję... Poruszyłem temat anonimowości w
Internecie, szalenie ważny dla ludzi, którzy nie godzą się na
totalitarną kontrolę.. Jestem zwolennikiem ortodoksyjnego podejścia do
wolności w Internecie.. Moim zdaniem Internet powinien działać poza
wszelkimi normami funkcjonującymi w świecie fizycznym, nawet w
przypadkach gdy oba te światy się przenikają... Z tego wynika, że
jestem również gorącym zwolennikiem legalizacji dziecięcej pornografii
w Sieci... Ci, którzy chcą sobie to oglądać, niech to robią
bezkarnie.. Nawet ty krzykliwy ciulu właziłbyś bez przerwy na tego
typu strony, gdyby ich przeglądanie nie groziło więzieniem...

Data: 2009-11-19 19:22:14
Autor: Karol
Mój kochany TOR....
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):  (ciach brednie)

 napisalem ci spierdalaj, zboczencu. Jeszcze nie dotarlo?

Data: 2009-11-19 20:19:28
Autor: Jadrys
Mój kochany TOR....
Tzva Adonai pisze:

Karol  napisał(a):

*Tor nie oferuje calkowitej anonimowosci

To kłamstwo.. Sieć TOR daje stuprocentową gwarancję anonimowości..

Nie ma czegoś takiego.

 oczywiscie, ze nie ma ale to glupi zboczeniec.

On ma złudzenie że Internet jest dla policji jest jakąś tajemnica gdy w grę wchodzi pedofilia.

Data: 2009-11-19 19:23:45
Autor: Karol
Mój kochany TOR....
 Karol pisze:

> oczywiscie, ze nie ma ale to glupi zboczeniec.

On ma złudzenie że Internet jest dla policji jest jakąś tajemnica gdy w grę wchodzi pedofilia.

 widocznie chce sie przekonac:))

Data: 2009-11-19 19:49:45
Autor: boukun
Mój kochany TOR....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:8b25cf9b-a677-4b65-8580-e10fa7c800bfd5g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
Dopóki przypadkiem ktoś nie wpadnie przy jakiejkolwiek innej okazji, i nie zostanie mu z tego powodu prześwietlony komputer. Potem wszystkich pedofilów wymieniających się między sobą po nitce do kłębka zwiną. Swoją drogą, masz pojebane zainteresowania, czytać i śledzić takie fora? Kiedyś i ty wpadniesz pedofilu...

boukun

Data: 2009-11-19 10:57:39
Autor: Tzva Adonai
Mój kochany TOR....
boukun napisał(a):

pojebane zainteresowania, czytac i takie fora?

Tor to sieć, która gwarantuje ci anonimowość, a nie żaden klub
pedofilów, kretynie... Aczkolwiek faktem jest, że ludzie, którzy chcą
bez konsekwencji pooglądać sobie fikołki z udziałem dzieci, nagminnie
z niego korzystają.. Gdybyś nie był kretynem, to używałbyś chociaż
prymitywnego Privoxy do tuszowania swojego adresu IP.. Uniknąłbyś w
ten sposób żenujących kopniaków ze strony niemieckiej i polskiej
policji...

Data: 2009-11-19 19:05:03
Autor: Karol
Mój kochany TOR....
Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):  (ciach brednie)

wynocha z polskiej grupy debilu, bo mozesz sie przeliczyc !

Data: 2009-11-19 20:11:53
Autor: boukun
Mój kochany TOR....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:b62fb28f-5f7f-488a-a7d2-8d0c440e2e40z41g2000yqz.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

Ty idioto, nieobycie w zaawansowanym stopniu z informatyką dla przeciętnego uzytkownika internetu, nie świadczy o byciu każdego takiego użytkownika kretynem. Przy mojej działalności, gdybym sie jeszcze chciał maskować, to tym bardziej bym był na świetliku i tak czy owak namierzony. Co to za życie, nie móc być na NK, Wrzucie, grupie dyskusyjnej, You Tubie, swoim blogu jawnym uzytkownikiem, tylko musieć się kryc jak jakiś Tzva czy inny głupi Piotruś...

Po drugie, i u mnie, profesjonalisty-samoka byś wiele nauczył się z obsługą komputera i internetu http://www.daveproxy.co.uk/
http://www.searchengines.pl/Komunikat-o-serwerze-DNS-t120568.html

boukun

boukun

Data: 2009-11-19 11:24:46
Autor: Tzva Adonai
Mój kochany TOR....
boukun napisał(a):

kretynem. Przy mojej dzia�alno�ci, gdybym sie jeszcze chcia� maskowa�, to tym
bardziej bym by� na �wietliku i tak czy owak namierzony. Co to za �ycie, nie m�c
byďż˝ na NK, Wrzucie, grupie dyskusyjnej, You Tubie, swoim blogu jawnym
uzytkownikiem, tylko musie� si� kryc jak jaki� Tzva czy inny g�upi Piotru�...

Ja też korzystam z YouTube, naszej-klasy i Usenetu, tyle że mnie nie
jest w stanie namierzyć nawet sztab kryzysowy.. Te debilu wystawiłeś
swoje IP na pokaz, a regularne bęcki dostawałeś za upierdliwość, a nie
za szkodliwość.. Niemców wkurwiałeś swoimi antyniemieckimi stronami
dokumentującymi rzekomo ich wrodzony rasizm, Żydów wpieniałeś swoim
fanatycznym antysemityzmem, a nie-Żydów doprowadzałeś do szewskiej
pasji utożsamiając ich z Żydami.. Gdybyś robił to chociaż za
pośrednictwem serwerów proxy, to nikomu nie chciałoby się udupiać
takie trolla jak ty... Ale ty świeciłeś nie tylko swoim IP, ale też
zdjęciami swojej głupiej mordy i szczegółowymi danymi
teleadresowymi... Upośledzeniec jesteś i tyle...

Data: 2009-11-19 20:36:51
Autor: boukun
Mój kochany TOR....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:2413bfce-5d82-4157-902a-5f379fea9595n35g2000yqm.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Ty zboczeńcu, tacy ludzie uczciwi jak ja, Sendecki, Bubel, były poseł Nowak nie zamierzają być w swojej działalności anonimowymi, bo co by nam to dało? Jestem kim jestem i oto mi chodzi, żeby sprowokować do ataku na mnie, a potem wykazać, że jest się bezpodstawnie gnębionym i że ja, Jarosław Niedźwiecki mam rację, tylko tak jest człowiek mocarnym!!!

PS. Ty prostaku, już twój dostawca internetu cię śledzi, jak kiedyś SB siedziało na poczcie i obserwowali nie tylko cinkciarzy na ulicach z mikrofonem kierunkowym...
Wpadniesz dokładnie w tym momencie, w którym uznają to za porządaną sytuację.

boukun

Data: 2009-11-19 11:51:10
Autor: Tzva Adonai
Mój kochany TOR....
boukun napisał(a):

�e jest si� bezpodstawnie gn�bionym i �e ja, Jaros�aw Nied�wiecki mam racj�,
tylko tak jest cz�owiek mocarnym!!!

Znajdź sobie uczciwą pracę, "mocarny człowieku"...

Data: 2009-11-19 20:56:53
Autor: boukun
Mój kochany TOR....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:1b2886ae-b959-4c41-84fc-3db0d507ad85n35g2000yqm.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

�e jest si� bezpodstawnie gn�bionym i �e ja, Jaros�aw Nied�wiecki mam racj�,
tylko tak jest cz�owiek mocarnym!!!

Znajdź sobie uczciwą pracę, "mocarny człowieku"...
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Taką jak ty? Wolę się tu z takimi jak ty mierzyć...

boukun

Data: 2009-11-19 12:02:31
Autor: Tzva Adonai
Mój kochany TOR....
boukun napisał(a):

Taką jak ty?

Chociażby taką jak ja, gdybyś posiadał odpowiednie kwalifikacje
zawodowe.. A że nie posiadasz, to taką jak zdecydowana większość
twoich rodaków po zawodówkach i szkołach średnich za których rzecznika
się podajesz..

Data: 2009-11-19 21:07:37
Autor: boukun
Mój kochany TOR....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:f5a4e551-625e-4e00-90f3-06f4e975a0c5l13g2000yqb.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -
Mi jest dobrze, tak jak jest. Ale ślisko zeszłeś na inny temat..., czas był najwyższy...

boukun

Data: 2009-11-19 12:16:27
Autor: Tzva Adonai
Mój kochany TOR....
boukun napisał(a):

Mi jest dobrze, tak jak jest.

W to akurat nie wątpię.. Ty bekon jesteś zwykły moher, choć usiłujesz
się tu stylizować na nowoczesnego wolnomyśliciela.. Od mohera różni
cię tylko niechęć do żydowskiej symboliki obecnej w religii
katolickiej... Poza tym jesteś żywym symbolem PRL...

Data: 2009-11-19 22:32:16
Autor: boukun
Mój kochany TOR....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:1e9c2b87-84a8-4759-9449-03c0df86153am38g2000yqd.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -
Wszyscy z mojego pokolenia jesteśmy żywymi symbolami PRL, ale ja w odróżnieniu od Michnika, nie miałem z PRLowskim służbami bezpieczeństwa i PZPR nic wspólnego i hołdów nie składałem Kiszczakowi, stąd tacy jak ja, byli w PRl zmuszani do opuszczania kraju, a tacy symbole PRL-u jak Michnik, byli zapisywani na listę do targowicy dzielenia Polski przy okragłym stole. Michnikowszczyzna Polskę sprzedała już 13 grudnia 1981 roku, moją Polskę! Od tamtej pory nie ma już mojej wolnej Polski...

boukun

Data: 2009-11-19 22:44:32
Autor: Piotr
Mój kochany TOR....
Dnia Thu, 19 Nov 2009 22:32:16 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Nie wszyscy.
A kto cię tam wie.
Tacy jak ty nie byli zmuszani do opuszczania kraju, bo tacy jak ty byli
istotą systemu. I dla kiszczakowych było tylko istotne czy podpadłeś
systemowi, wtedy wała z paszportu, albo byłeś współpracujący, to wtedy
łaskawie mogłeś paszport dostać. Ty musiałeś być współpracujący.

Data: 2009-11-19 22:52:51
Autor: boukun
Mój kochany TOR....

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:5e16regoe2dp$.cogjjug9dtsv.dlg40tude.net...
[...]

Głupi Piotrusiu po co to komu, te twoje głupoty czytać? Rzeźnik po zawodówce i współpracujący, ty jak cos powiesz... Nieświerze kotlety odgrzewasz,  W latach największej polskiej PRlowskiej emigracji zarobkowej wyjeżdżał każdy kto chciał, na wiele sposobów, a najczęściej na wycieczkę do Hamburga i Danii promem. Nie wypuszczali tylko Volksdeutschy takich jak ty, co ich Jozefiny wcześniej wyparły się Polski... i spierdoliły z opluwanego kraju... Dletego musiałeś się pewnie rozwieść głupi Piotrusiu i teraz ci na starość samotność na mózg padła...

boukun

Data: 2009-11-19 22:58:53
Autor: Piotr
Mój kochany TOR....
Dnia Thu, 19 Nov 2009 22:52:51 +0100, boukun napisał(a):

Rzeźnik po zawodówce i współpracujący, ty jak cos powiesz...

A dlaczego nie? Elektryk bez zawodówki mógł, to i taki kstałcuny jak ty
też...
Teraz, tato Adolfa, bedziesz tu pierdział, że wszyscy wyjeżdżali i takie
tam tuturutu. Może i ktoś ci uwierzy, tak głęboko, jak ty sobie wierzysz,
he, he.

Data: 2009-11-19 23:25:29
Autor: boukun
Mój kochany TOR....

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1jsnmaxo2mfd9.1m0qes3y4m41j$.dlg40tude.net...
[...]

Głupi Piotrusiu, już i tak większego błazna z siebie nie zrobisz, nie da się...

boukun

Data: 2009-11-19 20:49:55
Autor: Piotr
Mój kochany TOR....
Dnia Thu, 19 Nov 2009 20:36:51 +0100, boukun napisał(a):

[...]

Ale z ciebie dureń tato Adolfa, przecież on jest od tych, którzy śledzą.
To jak ma wpaść?
Nie zdiagnozowałś go jeszcze?

Data: 2009-11-19 20:52:10
Autor: boukun
Mój kochany TOR....

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:1p9f0h9bl4qcv.qoyag0c3txot$.dlg40tude.net...
[...]

I bez tych prymitywnych pyskówek głupi Piotrusiu mogłeś swoje "mądrości" nabazgrać. Czekałem na jedną jego jeszcze odpowiedź, żeby powiedzieć, że robi tu najprawdopodobniej za wabika...

boukun

Data: 2009-11-20 06:40:18
Autor: cirrus
Mój kochany TOR....
Dnia 19-11-2009 o 19:57:39 Tzva Adonai <tzva.adonai1@lycos.com> napisał(a):

boukun napisał(a):

[...]

A taka sieć umożliwia buszowanie po niej pedofilom:
[...]
"Misio" ma ponad 40 lat, dwójkę nastoletnich dzieci i jest rozwiedziony.  Tak przynajmniej pisze w swoich postach. Wyznaje też: "myślę o poznaniu  jakieś 5-6 latki i chłopca w takim samym wieku i stworzeniu z nimi stałego  związku". Mężczyzna czuje się na tyle bezkarny, że umieszcza w Internecie  zdjęcia wykorzystywanych dzieci i dzieli się swoimi doświadczeniami z  innymi użytkownikami pedofilskiego forum.

Forum działa w ramach sieci TOR, która powstała na potrzeby Marynarki  Wojennej Stanów Zjednoczonych. - Miała służyć szyfrowaniu informacji -  mówi Rafał Petras z magazynu komputerowego "CHIP". Później technologię  rozpowszechniono, by mogli z niej korzystać mieszkańcy m.in. takich państw  jak Chiny czy Iran, które ograniczają swoim obywatelom dostęp do  informacji. Dziś z TOR może korzystać praktycznie każdy. Wystarczy  ściągnąć odpowiedni program i skonfigurować swój komputer. Nie zajmuje to  więcej niż 15 minut.

Czym poruszanie się po TOR różni się zwykłego surfowania po Internecie? -  Zwykle, gdy wchodzimy na jakąś witrynę serwer automatycznie zapisuje dane,  po których dość łatwo można nas zidentyfikować. Nasz adres IP, typ naszego  komputera, system operacyjny, język - tłumaczy Petras.

Sieć TOR łączy się z witrynami w sposób, który uniemożliwia taką  identyfikację. Jest więc idealną płaszczyzną komunikacji dla wszystkich,  którzy mają coś do ukrycia.

[...]
#
Ze strony:
http://tiny.pl/hxcdx

--
stevep

Data: 2009-11-19 18:56:51
Autor: Karol
Mój kochany TOR....
[...]

dokladnie dwa lata temu, miala miejsce taka wlasnie likwidacja siatki pedofili
i ten zdegenerowany bydlak, mysli, ze mu nic nie zagraza, albo w ten sposob
chce sprawdzic na co moze sobie jeszcze na tej grupie pozwolic.

--

Mój kochany TOR....