Mój kolega emigruje do Paragwaju

Data: 2012-04-02 10:21:44
Autor: boukun
Mój kolega emigruje do Paragwaju
Mój 60 letni kolega zamierza wyemigrować do Paragwaju lub Meksyku..., nikt w tym dzadolandzie już nioe chce zostać, nawet starcy i emeryci...

Jak emerycia nawet wyemigrują, to średnia długość życia im zaraz spadnie, ale polskie emerytury łatwiej się wydaje za granicą, niż w Polsce, na śmieciach sprowadzanych drugiej kategorii... Bazary żydowskie wkrótce padną..., bo pieniążki ludzie będą z Polski pobierać, a wydawać na obczyźnie...
I tak trzymać, rozjebać tę huntę...

boukun

Data: 2012-04-02 06:44:13
Autor: homo erectus
boukun wrote:
Mój 60 letni kolega zamierza wyemigrować do Paragwaju lub Meksyku...,

A co on wie o tych krajach? Znalazl na internecie ze kilo kartofli jest w Paragwaju tansze niz w Polsce i zadecydowal: tam jest moje miejsce?

Biedaczyna niby jeszcze nie taki stary a juz calkiem mu sie w pale porzestawialo.

Data: 2012-04-02 15:49:08
Autor: boukun

Użytkownik "homo erectus" <jacek@wp.pl> napisał w wiadomości news:xaher.22210$V94.20578newsfe19.iad...
boukun wrote:
[...]

Co by nie było, Polska to najgorszy kraj do życia dla człowieka... Gorzej już nigdzie nie ma na świecie...

boukun

Data: 2012-04-12 17:35:34
Autor: xPat
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Co by nie było, Polska to najgorszy kraj do życia dla człowieka... Gorzej

Haiti? RPA? Somalia? Kongo (dawny Zair)? itp., itd.

Data: 2012-04-12 19:38:01
Autor: u2
W dniu 2012-04-12 19:35,  xPat pisze:
Haiti? RPA? Somalia? Kongo (dawny Zair)? itp., itd.

dla bialasow pewnie tak, ale dla murzynow to moze byc raj na ziemi :)

Data: 2012-04-02 11:22:49
Autor: leszek niewiadomski
Am 02.04.2012 10:21, schrieb boukun:
[...]

Bedzie musial sobie kupic dobra spluwe, bo tam ludzie troche temperamentni. Poza tym raczej slabi w polszczyznie. A jak Polska bedzie slabowala, to i pieniadze beda niewiele warte. Taka to zydowska ekonomia i logika, kolego.
ln.

Data: 2012-04-03 06:43:34
Autor: stevep
Dnia 02-04-2012 o 10:21:44 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Ale ty nie czekaj do sześćdziesiątki, zrób to natychmiast.
--
stevep

Data: 2012-04-12 17:33:18
Autor: xPat
[...]

Odradzam Meksyk. Zbyt niebezpieczny.

Data: 2012-04-12 19:37:02
Autor: u2
W dniu 2012-04-12 19:33,  xPat pisze:
Odradzam Meksyk. Zbyt niebezpieczny.

E tam, moi znajomi bywali tam i wlos z glowy im nie spadl :)

Mój kolega emigruje do Paragwaju